Citat:
Ursprungligen postat av
Pilskflicka
I sovrummet pratas det om spyor på toalett och dusch, någon som orkar ge en kortfattad recap? 😆
Du har fått ganska bra recaps redan, men kan tillägga att hela kvällen tog en märklig vändning.
Först var det ålande mellan tess ben av en flata och en över kåt iranier och en Tanja. Sen blev det dramatiskt. Kameran ändrades in i huset. Emelie säger helt plötsligt, spy du, det har jag redan gjort.
Kattis skriker högt, har du spytt åh nej, åh nej. Och rusar in på dass.
Sen kommer Kattis ut från dass och säger blotta tanken fick mig att spy, sen går Luis in på dass och spyr. Kommer ut och skyller på matförgiftning, sen måste han gå in på dass igen. Och då kommer Simon och spyr upp lungorna i duschen. Luis kommer ut, går till kameran och "pratar" med Simons mamma och säger, nu är det dags igen, men jag tar hand om Simon. Luis börjar släppa det där med matförgiftningen och börjar istället skylla på Simon, att det är Simons fel. Och hur detta är möjligt!
Samtidigt ligger Tess och särar på benen ute i poolrummet och låter diverse personer slicka henne längs låren och mellan tuttarna.