2021-03-07, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej det blev det inte om du kollade igår
Slut shamea är väl när man gör narr av någon som klär sig lättklädd och viker ut sig. Therese var the slut igår, she did embrace the slut snarare.
2021-03-07, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Oj, Judith har hållit igång hela kvällen o natten. Slickat tjejer i ljumsken och slickat Therese bröst (ej vårtor) ca 01 i natt. Therese tog på sig sin godis-bikini och erbjöd alla att smaka. Pedram tugga bort en, Tanja tugga bort en och så kom Judith efter dom återkommande och tugga på den som en pitbull. Slickade sedan över sig från bröst till bröst och avsluta med att ta grepp med tänderna och dra bort bhn så ens bröstet blottades. Fem minuter senare var hon där igen, och ytterligare fem minuter senare där igen och igen och igen.

Nej men herrejävlar! Vad sa Tess om detta, lessnade hon eller lät hon Judith komma dit som en lapande katt? 😂
2021-03-07, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej det blev det inte om du kollade igår

Vem utsatte hon för slut-shaming? Tror hen som skrev menade att hon betedde sig slampigt. Det är något helt annat.
2021-03-07, 09:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tanja: Din lapdance igår var sjuuuk
Therese: Va glad jag blir
2021-03-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
I sovrummet pratas det om spyor på toalett och dusch, någon som orkar ge en kortfattad recap? 😆

Du har fått ganska bra recaps redan, men kan tillägga att hela kvällen tog en märklig vändning.
Först var det ålande mellan tess ben av en flata och en över kåt iranier och en Tanja. Sen blev det dramatiskt. Kameran ändrades in i huset. Emelie säger helt plötsligt, spy du, det har jag redan gjort.
Kattis skriker högt, har du spytt åh nej, åh nej. Och rusar in på dass.

Sen kommer Kattis ut från dass och säger blotta tanken fick mig att spy, sen går Luis in på dass och spyr. Kommer ut och skyller på matförgiftning, sen måste han gå in på dass igen. Och då kommer Simon och spyr upp lungorna i duschen. Luis kommer ut, går till kameran och "pratar" med Simons mamma och säger, nu är det dags igen, men jag tar hand om Simon. Luis börjar släppa det där med matförgiftningen och börjar istället skylla på Simon, att det är Simons fel. Och hur detta är möjligt!

Samtidigt ligger Tess och särar på benen ute i poolrummet och låter diverse personer slicka henne längs låren och mellan tuttarna.
2021-03-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Om Tess klarar sig imorgon får vi hoppas att hon fortsätter hänga löst, så vi får fler sånna här kvällar 😂🤑

Frågan är hur hon kommer hantera att eventuellt inte få stanna kvar? Så nyfiken på hur tankarna går hos henne just nu alltså!
2021-03-07, 09:59
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Nej men herrejävlar! Vad sa Tess om detta, lessnade hon eller lät hon Judith komma dit som en lapande katt? 😂
Hon verkade gilla det, sen gav hon hintar om att hon blev våt när Judith höll på med henne vid tidigare tillfälle under kvällen 🤑 Sjukaste kvällen hittills!
2021-03-07, 09:59
Medlem
Citat:
Hon sa inte ifrån men jag tror heller inte att hon var så pepp på det. För Therese var det ju en vild o galen grej. För Judith blev det ett frikort till att sliska sig och tafsa.

Judith ska ha dragit ner Emelies kjol igår även fast Emelie tydligt signalera nej.

Enligt tråden, jag såg inte, men enligt tråden ska Judith ha tippat runt på tå mellan sovrummen och letat efter vart Tanja sover för att lägga sig bredvid henne.
2021-03-07, 10:00
Medlem
HAHA, nu när Simon får veta vad han missat. Aj aj aj, besvikelsen!
2021-03-07, 10:01
Medlem
Emmvalentines avatar
Hahahhaha störst ångest verkar Simon ha nu..att han missat ALLT 🤣🤣
2021-03-07, 10:02
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon sa inte ifrån men jag tror heller inte att hon var så pepp på det. För Therese var det ju en vild o galen grej. För Judith blev det ett frikort till att sliska sig och tafsa.

Judith ska ha dragit ner Emelies kjol igår även fast Emelie tydligt signalera nej.

Enligt tråden, jag såg inte, men enligt tråden ska Judith ha tippat runt på tå mellan sovrummen och letat efter vart Tanja sover för att lägga sig bredvid henne.
Om Judith är sugen på någon så är det Emelie, inte Tanja.
2021-03-07, 10:03
Medlem
Vem hade kunnat tro att det var Simon som skulle ha mest ångest idag? Ångest över att han sov och missade allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in