2021-03-07, 11:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Stör mig så oerhört på Ponnes blickar in i kameran hela tiden. Förstår såklart att alla är mer eller mindre medvetna om att de hela tiden är i bild och ”spelar” till viss mån men hans blickar gör det så tydligt. Jag blir ARG?? Haha. Vill slåss.
30 år och totalt meningslös som människa.
2021-03-07, 11:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Han är för snäll, någonstans hade man hoppats på att dem andra skulle be om ursäkt till honom idag över att tvingat in honom i en lek han uppenbarligen inte ville vara en del av och att dem skulle säga att något sånt inte kommer ske i fortsättningen.
Det hade de vunnit på. Blir intressant att se om någon kommer prata med honom om det och hur det görs.
Medlem
GaffelJannes avatar
Jag har en fråga till er alla. Med handen på hjärtat, om ni hade klivit in i huset idag, vem tror ni att ni hade klickat bäst med? 🤔.. Följdfråga, vem i huset är ni mest lik? (Inte utseende mässigt)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Du har fått ganska bra recaps redan, men kan tillägga att hela kvällen tog en märklig vändning.
Först var det ålande mellan tess ben av en flata och en över kåt iranier och en Tanja. Sen blev det dramatiskt. Kameran ändrades in i huset. Emelie säger helt plötsligt, spy du, det har jag redan gjort.
Kattis skriker högt, har du spytt åh nej, åh nej. Och rusar in på dass.

Sen kommer Kattis ut från dass och säger blotta tanken fick mig att spy, sen går Luis in på dass och spyr. Kommer ut och skyller på matförgiftning, sen måste han gå in på dass igen. Och då kommer Simon och spyr upp lungorna i duschen. Luis kommer ut, går till kameran och "pratar" med Simons mamma och säger, nu är det dags igen, men jag tar hand om Simon. Luis börjar släppa det där med matförgiftningen och börjar istället skylla på Simon, att det är Simons fel. Och hur detta är möjligt!

Samtidigt ligger Tess och särar på benen ute i poolrummet och låter diverse personer slicka henne längs låren och mellan tuttarna.

Tack älskling! Vilken jävla vrålkväll man missade igår låter det som 😩 Stort grattis till alla som såg det för vad jag läste så lär inte liknande kväll ske igen, haha.
Jag undrar hur trogen Jesper hade varit om han fått chansen till kombinationen av berusning och slicka längs låren samt nafsa bröstvårta 😏
2021-03-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, eftersom att jag inte väljer person jag ska rösta på utifrån utseende. Så det hade jag absolut inte. Det är mest heteromän (vad jag vet) som kommenterar här inne och Tess verkar inte särskilt uppskattad av dem.

Ja, det är märkligt, tycker jag. Man undrar ju varför? Therese är förvisso lite stroppig och så, men sexigast är hon ju.
2021-03-07, 11:26
Medlem
Vart röstar man? Hittar inte på tv4play och cmoreappen. Måste man ha live för att kunna rösta eller varför hittar jag inte?
2021-03-07, 11:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Vart röstar man? Hittar inte på tv4play och cmoreappen. Måste man ha live för att kunna rösta eller varför hittar jag inte?
klicka på Rösta-fliken längst ned
2021-03-07, 11:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tyckte kvällen igår var rätt vidrig, Pedram som hela tiden hetsade att Judith skulle visa sin talang att gå ned på tjejer, Judith som med glatt hjärta grabbade tag i Tanja som inte vill ställa till nåt höll tyst, men hon var inte bekväm. Två jävla as som verkar ha en försmak för sexuellt tvång.
Kollade du mycket på gänget vid poolen? Jag pallade inte men kan tänka mig att det var som du beskriver det.
Jag har inga problem att kolla snurra flaskan i vanliga fall. Tyckte vissa stunder av det var bland de bästa momenten förra året. I år känns det som helt andra vibbar.
2021-03-07, 11:30
Medlem
missprisonmikes avatar
Åh så fin Simon är med att fixa Nardos fest "Hon kommer bli så glad!!", låter verkligen genuin över att festen ska bli bra för henne
Medlem
Är inte Nardos laktosintolerant? Kanske är laktosfria produkter alltihop till tårtan?
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos kommer börja störtböla.
2021-03-07, 11:31
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Ja, det är märkligt, tycker jag. Man undrar ju varför? Therese är förvisso lite stroppig och så, men sexigast är hon ju.

Jag hade nog röstat ut de flesta andra tjejerna före henne. Men som kvinna är hon mest ogillad då hon inte beter sig bra (då syftar jag inte på att hon släppte loss inatt).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in