2021-03-07, 11:10
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Förra året så var det ju en som hette Lisa som skulle hålla på och hångla med hetero-tjejerna så fort tillfälle gavs, så BB gör ju inte saken bättre för er som inte håller på på det viset, tyvärr.

Ja, men det kanske handlar om vilken typ av människor som söker sig till BB.
2021-03-07, 11:12
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Mm, kan vara så.
2021-03-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
OK, men om du också hade varit en hetero man, så hade ditt val sannolikt blivit Therese, Emelie eller Stephanie.
Nej, eftersom att jag inte väljer person jag ska rösta på utifrån utseende. Så det hade jag absolut inte. Det är mest heteromän (vad jag vet) som kommenterar här inne och Tess verkar inte särskilt uppskattad av dem.
2021-03-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon är den mest falska u huset.

Läste jag rätt att hon jagat Emelie i natt och dragit ner hennes kjol? Hade en man gjort så på en kvinna hade han garanterat åkt ut. Det är väl tusen gånger värre än att råka skrika samejävel.

Som jag förstod det så körde de en lek, där Judith skulle slicka Emelies fötter. Därav jagade hon henne, vilket jag tycker var dumt gjort, då Emelie inte ville.
2021-03-07, 11:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det handlar mer om att hon är kvinna. En gay kille skulle aldrig komma undan med att bete sig sådär.

Som kvinna och gay måste jag säga att det är sjukt tröttsamt att se Judith. Folk har ju förutfattade meningar om att man gillar att jaga hetero tjejer men det är långt från sanningen för de allra flesta gay tjejerna. Sådana som Judith får oss alla att se dåliga ut.
Inlägg som det ovan bör uppmuntras. Det är sunt i en värld där folk hyllar hbtq-folk oavsett deras handlingar. Givetvis finns det skithögar inom alla kategorier människor, men i dagens samhälle ursäktas beteenden helt baserat på vem man är. Så hela det här jämställdhetstänket som folk påstår sig besitta är ju i själva verket obefintligt. Jag skulle säga att ingen dömer folk så hårt som PK-folket, precis som de även låter totala skitbeteenden passera obemärkt förbi.
2021-03-07, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ingenting, han sa det inte med någon allvarlig röst utan han höll sig till stämningen som var när alla pratade om gårdagen och han sa med ett leende "ni håller på o tvingar in mig i era lekar" men man förstår att han inte gillade det och ville ändå påpeka det artigt.

Han är för snäll, någonstans hade man hoppats på att dem andra skulle be om ursäkt till honom idag över att tvingat in honom i en lek han uppenbarligen inte ville vara en del av och att dem skulle säga att något sånt inte kommer ske i fortsättningen.
2021-03-07, 11:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Precis min tanke. Det är ju ofta de mest vulgära, uppmärksamhetskåta och sexfixerade som dras dit... vilket självklart kan vara intressant att titta på, så länge det inte gränsar till sexuellt ofredande.
2021-03-07, 11:19
Medlem
Paladins avatar
Tess verkar...... passiv idag?
2021-03-07, 11:20
Medlem
Hur kan inte Judith dom är kock veta vad marsan sås är? 😂😂
2021-03-07, 11:21
Medlem
Stör mig så oerhört på Ponnes blickar in i kameran hela tiden. Förstår såklart att alla är mer eller mindre medvetna om att de hela tiden är i bild och ”spelar” till viss mån men hans blickar gör det så tydligt. Jag blir ARG?? Haha. Vill slåss.
2021-03-07, 11:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tyckte kvällen igår var rätt vidrig, Pedram som hela tiden hetsade att Judith skulle visa sin talang att gå ned på tjejer, Judith som med glatt hjärta grabbade tag i Tanja som inte vill ställa till nåt höll tyst, men hon var inte bekväm. Två jävla as som verkar ha en försmak för sexuellt tvång.
2021-03-07, 11:22
Medlem
Hej Hej
Jaha såg att jag missade en rolig fest i huset som vanligt. Är det Adrian ni kallar officer Isf varför...
Så MessyTessy ballade ur igår hände det något mer av värde t.ex att hon minsann inte har Carpe Diem på väggarna hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in