2021-03-07, 03:46
Medlem
In med Philip ”fucka ur” Wesselhoff så de blir lite drag i huset
2021-03-07, 03:51
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Eller så är vi casting ansvariga för nästa sässong av tvprogramet Botched? Med tanke på alla brudar i denna sässong av BB har sillisar och botox så är det ju faktiskt troligt!

I vilket falll, dra åt helvete med dig, God Natt på er andra, må Peddot hamna i koma nuså att han inte rör drottning Tanja.

må gud hålla sin hand över dig! Fyllo!
2021-03-07, 07:32
Medlem
Vem av ludrena tess/tanja sover med peddot? billiga jävlar hah
2021-03-07, 07:46
Medlem
Katti är alltså favorite enligt bolagen att åka, men det ska man nog ta med en nypa salt, jeppe var ju favorit att stanna av pedram o katti förra veckan, jag tror stenhårt på att luis ryker 4 odds är ju rena bjudningen hära.
2021-03-07, 07:54
Medlem
Såg ut som att tess blödde näsblod :O
2021-03-07, 08:00
Medlem
Jaså "ex mössan" vågade krypa ner bredvid Emelie till slut haha
2021-03-07, 08:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jaså "ex mössan" vågade krypa ner bredvid Emelie till slut haha

Det hela är mycket märkligt. Med ADs face hade jag haft fyrsiffrigt i min svarta bok
Men officeren har väl knappt lagt en hand på en trosa som Katti på Jeppe. Han kanske ändå har span på Joel i slutändan.
Senast redigerad av kermith 2021-03-07 kl. 08:19.
2021-03-07, 08:28
Medlem
På Tess Instagram står det
”You weren’t born to just pay bills and die”

Hahaha, nä, skaffa ett skuldberg så du måste bjuda ut allt du har i TV för att betala tillbaka. Bättre strategi
2021-03-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det hela är mycket märkligt. Med ADs face hade jag haft fyrsiffrigt i min svarta bok
Men officeren har väl knappt lagt en hand på en trosa som Katti på Jeppe. Han kanske ändå har span på Joel i slutändan.

Det är möjligt att han är lite smygis, bögen sken ju upp som en sol i badrummet i natt, när han sa att han ser i hans ögon att det är något. Så bögen är vrål intresserad, kan ju förklara hans agerande mot Emelie också
2021-03-07, 08:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är möjligt att han är lite smygis, bögen sken ju upp som en sol i badrummet i natt, när han sa att han ser i hans ögon att det är något. Så bögen är vrål intresserad, kan ju förklara hans agerande mot Emelie också

Javisst. Det är ju en liten hund begraven här känns det som. Så fort snurra flaskan kommer fram springer Angel Face därifrån och kramar Luis. Här får han värsta inviterna och kan ta för sig och han sitter med Katti i soffan istället. Joel är i bästa form helt plötsligt och lägger sitt ben över hans ben. Inte bara Emelie är frustrerad utan vår lilla Tess. Här försöker dom med alla knep att flasha för honom men han blir berusad på två öl och väljer det äldre paret att umgås med. Är han fågel eller fisk den gode AD?
2021-03-07, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Det är ju en liten hund begraven här känns det som. Så fort snurra flaskan kommer fram springer Angel Face därifrån och kramar Luis. Här får han värsta inviterna och kan ta för sig och han sitter med Katti i soffan istället. Joel är i bästa form helt plötsligt och lägger sitt ben över hans ben. Inte bara Emelie är frustrerad utan vår lilla Tess. Här försöker dom med alla knep att flasha för honom men han blir berusad på två öl och väljer det äldre paret att umgås med. Är han fågel eller fisk den gode AD?

Som jag sagt förut så är han en svärmorsdröm, kan tänka mig att han gör så ute också. Är han tsm med en tjej, så går han och sätter sig och språkar med hennes föräldrar medans flickvännen ligger i sängen och är vrål kåt och vill bara att han ska komma till henne. Men Emelie visar att hon är tillräckligt vuxen att hon inte gick till snurraflaskan gänget. Och bara det hade triggat mig att välja henne
2021-03-07, 08:45
Medlem
bara jag som bivit blockad från therese instagram eller har allt innehåll plockats bort? om det är det först nämnda så är det ju ett jävligt moget beteende från elin

skäms dem efter all skit dem fick igår efter tess slampiga beteende?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in