2021-03-07, 02:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen vad fint skrivet. Blir tårögd. När man läser det och tar in det så känns allt annat bara ointressant. Man bär ju så mycket kärlek till dom små och när dom säger godnatt för sista gången och man inte längre har en päls man kan känna blir det sååå jävla tomt. Natten vill aldrig ta slut. De där tassarna som man kunde känna och höra tidigt på morgonen vid sin första kopp kaffe, nosen som snuddade vid huden. Svansen som viftade av lycka. Plötsligt helt borta. Tanken på varför man inte lade mer tid med sin bästa vän.

Jag önskar att man kunde vrida tillbaka klockan bara ett år eller ett par månader. Moscow det blir nu en hård tid framöver. Det finns inga genvägar utan man måste leva med det hur nu man än gör. Ingen aning hur man klarar av det egentligen. Önskar dig all lycka just nu.
Nej men herre vad fint skrivet. <3 bästa kermith
2021-03-07, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Inte en chans, Moder!
Du är en inbiten BB-torsk som inte klarar av att vara utan huset mer än 8 timmar (för sömn) 😅
Haha jag har ju knappt kollat på hela veckan pga nytt, tidskrävande jobb. Så har fått mig en ordentlig rehab, och tror faktiskt jag kan klara av att bli helt avvand generöst att påstå att jag skulle få åtta timmars sömn, också. Max sex per natt senaste månaden!

Nej men får väl se. Tror jag ska köra på avsnitten mest framöver, tycker ändå de jag sett varit ok. Man får ju inte samma helhetsbild men får väl duga så länge. Så länge de kör på rena avsnitt och inte massa studiosnack. Blir rejäl nedskärning på aktivitet i tråden i alla fall.

(Beklagar verkligen din livskamrat, förresten <3 otroligt fint skrivet)
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Vet ingenting om bakgrunden till detta, men jag skickar en tanke till dig genom etern.

Kan rekommendera boken "How to Fix a Broken Heart" av Guy Winch, finns som ljdubok hos b.la. Storytel. Den har hjälp mig väldigt mycket vid stora kriser.

Jag tackar och bockar och sänder en kram!

Det kan vara intressant att läsa! Jag kanske är lite strålskadad, men jag tror mer inne på primalskrikande och 'gå-loss-på-trädgårdsmöblerna-med-en-nyvässad-yxa'. Jag ska kolla upp boken oavsett!
Medlem
Paladins avatar
Finns Tess lapdance att se nånstans? Enda jag missade på partyt.
2021-03-07, 02:27
Medlem
Kinderägg är Italienskt Tess. Inte Tyskt.
2021-03-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag kan se en Judith som inte vet vart hon står.
Skulle gått till Specsavers.
2021-03-07, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahahah nu står Tess och försöker ursäkta sitt beteende på badrummet också

"Alltså mina frågor..Det kommer Poooosh (gestikulerar att det börjar brinna) Jag sade att jag inte var avundsjuk på Emelie angående Adrian och att jag inte skulle göra något men sen spelar vi ett spel och jag går och kysser honom" "Jag vill bara ha roligt"

Sen säger hon nu att det kändes som att han var obekväm...No shit sherlock Så bortgjord.

Tess lär ha en GRYM bakisångest imorgon! Fy faan vad hon har gjort bort sig ikväll
2021-03-07, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kinderägg är Italienskt Tess. Inte Tyskt.

lätt att ta miste på dock med den stavningen ...
2021-03-07, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Haha jag skrattar så högt att jag kommer väcka grannarna.
Tack för att du sparade klippet!
HAHA
2021-03-07, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fattade det som att de fortfarande körde sanning och konsekvens i nuggen. Före i kväll tänkte jag ändå att det är absolut möjligt att Tessan kör tjej-grejen fullt ut "oh nej jag visste inte att han gillade MIG, jag trodde vi bara var vänner, vi är på samma nivå och vi förstår varandra och vet exakt var vi har varandra, vi är sååå bra vänner..." och så vidare. Been there, done that.

Men, nu hade ju tydligen Tessan och Pedram pratar ut tidigare under kvällen och rett ut allt. Om Pedram hade några känslor för Tess så var det i alla fall inget han ville erkänna, och då är det ju det Tess har att förhålla sig till. Dvs, när det är sanning och konsekvens (hur töntig man än kan tycka att den leken är) så är allt som händer bara på skoj..
Aha, missade det. Ja alltså jag kan ju inte tala för hennes känslor, men för MIG så känns det osannolikt att bete sig på det sättet hon gör mot någon, om man inte är det minsta intresserad. Men det är bara min tolkning utifrån egna erfarenheter, tankar och känslor.
Medlem
1754s avatar
Alltså Tess osminkad, nej....
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi och Tess after hours är typ det bästa i hela BB... <3 Hahahahahaha..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in