2021-03-07, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon har gjort det tydligt nu femtielva gånger. Och moder lallar vidare på sin egen åsikt. Vad är svårt att förstå?
Men herregud, no need to be otrevlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Låt Tanja va!!
PRODUKTION AGERA NU SLÄNG UT PSYKOS JUDDAN INNAN HON FÖRGRIPER SIG PÅ VÅR DROTTNING TANJA
Medlem
Oj nu är det väldigt mycket om horor här inne
2021-03-07, 02:00
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror ändå att Judith kommer att bli tillkallad till ett allvarligt snack i bikten, jag hoppas det åtminstone. Hoppas att dom passar på att nämna hennes ADHD snack.

Pervers människa och ger en felaktig bild över en neuropsykologisk funktionsnedsättning.

"Jag är pigg på morgonen, jag har energi, jag har ADHD" om hon bara fick känna på adhd. Det är rena motsatsen, du har ingen energi alls för allt tär på den. Det är därför många behöver struktur och schemalägga sina dagar, Men det är en helt annan historia. Bara riktigt irriterande att höra en karismatisk, social, energisk, vältalig och lyssnande alert person påstå sig ha en funktionsnedsättning som är raka motsatsen till vad hon visar.

Judith har gått från min förstaplats till sista. Jag ser nog hellre henne försvinna än Therese.

Hon vill ju vara en pitbull-mixras på allt som genererar "du är stark gumman". Vad har hon sagt nu då? Tuff bakgrund, svår uppväxt, det är alltid social status att vara maskrosbarn, sen har hon självdiagnos på ADHD, ADHD är också en status idag, och grädde på moset hon är öppet lesbisk vilket är det coolaste man kan vara. Och för att inte nämna att hon är några kilo för tung vilket också tyder på mod och trygghet i sin kropp.

Jag får ta o sluta skriva om Judith, bitter som fan blir jag haha. Sjukt vad lågt hon sjunkit i mina ögon.
Pluspoäng på den. Är så trött på henne.
2021-03-07, 02:01
Medlem
destroyer93s avatar
Har inte haft möjlighet att läsa eller posta något i tråden under hela kvällen, hoppas att ni har haft det trevligt allihopa!

Har dock sett en hel del av liven, vilken kväll ändå. Simon och Luis tajmade spyor var underhållning.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men herregud, no need to be otrevlig.
Ehum. Sorry men var var jag otrevlig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Precis, hon bjuder ut sig för att få röster. Billigt och uppenbart. Hon är svartsjuk på alla andra som får till det i huset.

Skäms å hennes vägnar.. Vilken svag kvinna. 30 år och bjuda ut sig själv och sin kropp för röster när hon i tre veckor försökt att bevisa att hon är motsatsen till det.
2021-03-07, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. Sorry men var var jag otrevlig
Ja, det kan man undra.
2021-03-07, 02:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det kan man undra.
Moder, är allt okay?
Var någon taskig mot dig ikväll. Berätta så förstår jag?
Eller menar du att skriva femtioelva är otrevligt så ber jag om ursäkt.
Medlem
SphincterAnis avatar
Therese tar upp det nu. "Är ni tre pers som sover i samma säng nu?".
Inget svar från Pedram.
Och där bröts sändningen igen...
Medlem
Hehe nu kom frågan från tess om tanja fortf sover jämte honom...
Snart börjar nog tjafset
2021-03-07, 02:05
Medlem
Produktion bryter medans Juddan tittar runt i rummet för att se om det är okej att börja tafsa på Tanja, jag försökte se om täcket rörde sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in