2021-03-07, 01:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har moraliserat över att folk inte städar efter sig, jag har aldrig hört henne slut-shamea eller något liknande.

Det har hon också gjort.. men hon har sagt att hon inte skulle hålla på "som den andra och hångla med alla på fester för det är inte jaaaag".. Sen har hon moraliserat över att hon inte vill höra prassel och hångel i sovrummet för att hon vill ha sin sömn
Medlem
Judith ligger och pussar på Tanja i sängen och säger att hon tycker om henne....
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Åh Nej! La sig Tanja i peddots säng?!

Frågan är om Judith inte också lägger sig där... och Ped i sängen bredvid där godistrosan ännu är oöppnad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahahhaha nej jag har ingen anledning att vara avundsjuk på varken hennes plastiga utslitna utseende eller hennes uppmärksamhetskåta personlighet.
hon ger oss bra tv samt sexig som få
Medlem
Eller vänta va?!
Nu sover Judith jämte Tanja! Stackars Tanja
Kom igen Kattis, ryt ifrån nu då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror ändå att Judith kommer att bli tillkallad till ett allvarligt snack i bikten, jag hoppas det åtminstone. Hoppas att dom passar på att nämna hennes ADHD snack.

Pervers människa och ger en felaktig bild över en neuropsykologisk funktionsnedsättning.

"Jag är pigg på morgonen, jag har energi, jag har ADHD" om hon bara fick känna på adhd. Det är rena motsatsen, du har ingen energi alls för allt tär på den. Det är därför många behöver struktur och schemalägga sina dagar, Men det är en helt annan historia. Bara riktigt irriterande att höra en karismatisk, social, energisk, vältalig och lyssnande alert person påstå sig ha en funktionsnedsättning som är raka motsatsen till vad hon visar.

Judith har gått från min förstaplats till sista. Jag ser nog hellre henne försvinna än Therese.

Hon vill ju vara en pitbull-mixras på allt som genererar "du är stark gumman". Vad har hon sagt nu då? Tuff bakgrund, svår uppväxt, det är alltid social status att vara maskrosbarn, sen har hon självdiagnos på ADHD, ADHD är också en status idag, och grädde på moset hon är öppet lesbisk vilket är det coolaste man kan vara. Och för att inte nämna att hon är några kilo för tung vilket också tyder på mod och trygghet i sin kropp.

Jag får ta o sluta skriva om Judith, bitter som fan blir jag haha. Sjukt vad lågt hon sjunkit i mina ögon.

Hon är en av dem så ser ADHD som en ”superkraft” när det i själva verket är en funktionsNEDSÄTTNING... blir nästan triggad av folk som hon.
2021-03-07, 01:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fast det är det ju typ. Är ju inte Filosofiska rummet på P1 vi följer direkt....
Filosofiska rummet i Sov1. som vi kollar på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Eller vänta va?!
Nu sover Judith jämte Tanja! Stackars Tanja
Kom igen Kattis, ryt ifrån nu då
Åh nej fyfan jag kollar Live som fokusrar på stolpskottet Ponne som bara kommenterar allas relationer med varandra så jävla tråkig han är. Fyfan Juddan rör inte vår drottning
Medlem
Judith har snart Levlat upp till MAX i sliskighet! Fattas bara våldtäkt så är hon hemma!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det har hon ocks å gjort.. men hon har sagt att hon inte skulle hålla på "som den andra och hångla med alla på fester för det är inte jaaaag".. Sen har hon moraliserat över att hon inte vill höra prassel och hångel i sovrummet för att hon vill ha sin sömn
Jävla lebba. Tanja är ju sugen på Peddo. Eller har jag fattat det fel?
Medlem
Hur fan kan Tess låta slisket peddo nafsa på hennes behag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De körde sanning och konsekvens.................. och hela Flashback kissar på sig över det, DET MÅSTE BETYDA ATT HON GILLAR PEDRAM!!!!!!!!!
Fast körde de det nu i nuggen? Och av det jag sett, både i kväll och innan, så är det uppenbart att hon inte är helt ointresserad. Säger inte att hon GILLAR honom, men man beter sig inte som hon gör mot en kille man är helt ointresserad av - tro mig. Tjejer funkar inte så. Om det bara är på "gillar att få bekräftelse"-nivå eller "är intresserad av på riktigt"-nivå låter jag vara osagt. Men hon finner honom inte helt ointressant, i alla fall. Då skulle hon bli betydligt mer obekväm av hans närmanden, kommentarer osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in