Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Fyfan att tugga på den bhn som legat i det där äckliga vattnet. Judith blottade precis Thereses tutte antar att några här skuttar av glädje...
Hursomhelst, tycker ni att Judiths sliskighet är acceptabelt? Jag själv tycker att hon är lite för mycket. Hon blev erbjuden att ta en godis, en rolig grej antar jag men hon började livnära sig på tuttarma, slickade från höger till vänster till höger och slet sedan bort bhn med tänderna.
Var inte Anders Timell incidenten i en bubbelpool? Tur för henne att hon inte är en man, kritiken hade haglat och hon hade blivit diskad från BB.
Tragiskt att se Therese försöka sitta kvar efter måndag genom att vika ut sig.
Hennes beteende är absolut inte acceptabelt och jag är TOTALT äcklad av äckel Judith. Fyfan för varje människa som har sett senaste festerna och fortfarande hejar på henne.
Typiska personer som vill bevisa för omvärlden hur öppna de är inför homosexualitet, men vägrar inse att sliskhet och sexuella övergrepp (tafsande) även gäller homosexuella. Vidrigt att se Judith kåt o limma på varje tjej, speciellt Tanja. Orkar inte det är såååå äckligt