2021-03-07, 01:21
Medlem
icons avatar
Haha Louis torra konstaterande kommentar om den ätbara bikinin :”när den varit i vattnet så är den förbrukad”
Angående att äta den
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Pallar inte höra Judiths fyllesnack
Judith vaggar runt i skuggorna av dom andra. Dryg att lyssna på även när hon är nykter, Sååå inåt helvete. Hon tycker själv att hon är Rolig, busig.m.m. Eeeh Not
Fan den tråkigaste i huset jämsides med Nardos och Joel.

Varför har produktionen en kamera på toaletten när man ändå inte får se nått därifrån.
Kanske 0.1%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Den enda som är mer pinsam är Me Toodith. Fyfan om hon var kille hade hela världen vetat om hennes sexuella trakasserier nu...

Verkligen! Det är sån jäkla skillnad på folk o folk 😴
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Sjukt trött på det där lesbiska svullots jävla fyllesvammel och ofredande.
+1
2021-03-07, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag byter kameror som aldrig förr jag 🤣

Måste sova egentligen. Men jag vill se hur de kommer sova inatt

Samma här!, skulle få gjort massa saker istället sitter man med 4 kameror uppe och en kaffe!
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHookad
trashig för att hon bjuder på sig själv? fan kollar en moralpoliser som dig för helt sinnesjukt

HAhahha kallar du det att bjuda på sig själv. Jag skrev inte trashig jag skrev uppmärksamhetskåt. Förstår inte mening 2 du skrev, kanske stavfel.
Medlem
starones avatar
asså den här quk sugar produktionen pk muppar kan dra åt helvete så fort de händer nått intressant
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Omg hur kunde de hitta så här många trasiga osäkra ointressanta människor

Skicka in någon normal människa som kan hålla Tanja sällskap NU (Simon är ju okej men han bara deckar alltid hahah)

Edit: Steffi är fan ännu mer trasig än Tess och nästan på samma nivå som Juddan! Hon pratar så jävla mycket skit, är falsk, jag tycker inte ens hon är snygg längre, och är helt kär i Simon och leker sig ughh gaah mina ord sviker mig fan vad jag hatar dig Steffi gaaaaaah

Hahah Ja Steph har tappat lite det måste jag säga. Tanja är ju klart den skönaste därinne.. Tycker nästan synd om henne att hon ska vara inlåst med massa galningar så länge.
2021-03-07, 01:23
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
HERREGUD JAG STÅR INTE UT hon är TRETTIO ÅR aldrig sett nån bjuda ut sig så brutalt

PRECIS! Ska hennes framtida barn se när hon går runt och bjuder ut sig halvnaken och puckar på uppmärksamhet?
2021-03-07, 01:24
Medlem
varför kryllar denna tråden av bittra moralpoliser?
Medlem
Fyfan att tugga på den bhn som legat i det där äckliga vattnet. Judith blottade precis Thereses tutte antar att några här skuttar av glädje...

Hursomhelst, tycker ni att Judiths sliskighet är acceptabelt? Jag själv tycker att hon är lite för mycket. Hon blev erbjuden att ta en godis, en rolig grej antar jag men hon började livnära sig på tuttarma, slickade från höger till vänster till höger och slet sedan bort bhn med tänderna.

Var inte Anders Timell incidenten i en bubbelpool? Tur för henne att hon inte är en man, kritiken hade haglat och hon hade blivit diskad från BB.

Tragiskt att se Therese försöka sitta kvar efter måndag genom att vika ut sig.
Medlem
SphincterAnis avatar
Judith äcklar mig som fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in