2021-03-06, 23:58
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tess..låt bli Emelie. Du hatar henne och snackar skit bakom hennes rygg. Låt henne bara vara. Du är så falsk.
Äh vadå, hon behöver ju guilttrippa Emelie till att vara med vid poolen fast hon inte vill. Är ju kanske Ts sista lördag..
2021-03-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Stackars Therese, hon är såååå osäker på sig själv och gör allt för röster just nu. Älskar det och lider med henne på samma gång

samma här, så jävla osäker!

Men så jävla roligt på samma gång! Därför man kollar på skiten
Medlem
Hon är kvar på toan väldigt länge för att bara skulle kolla en grej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Vad hände i badrummet???? Missade

Tess väntade på Adrian och fixade smink/hår i badrummet.
Han kommer ut från toaletten, hon spelar förvånad.
Tess drar upp leken/kyssen. Adrian är tydligt obekväm. Tess kramar honom och jag tror att hon försökte få ett kyss-moment men han ger henne en riktig friendzone-kram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det är den falska lugna fasaden som rämnat. Hon sitter löst och horar sig rejält för att klänga sig fast en vecka till. Det är vad som hänt.

jepp frågan är bara om hontjänar på det eller inte

respekt förlorar hon dock ingen kommer vilja ta i den billiga slynan utanför huset
Medlem
kermiths avatar
Tess sade till Angel Face att hon vill "deep talka". Officeren ler kram och diss "vi tar det sen".
Han är ju en legend
2021-03-07, 00:00
Medlem
Therese beteende ikväll är HELT sjukt? Är hon verkligen 30 år och så störd?
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Alltså. Tess har ju heeeelt flippat.

Vet inte om jag gillar det eller mår dåligt av det

Känner mig förvirrad
Medlem
Tess är tjejen som vill passa in i det coola gänget. När de utmanade henne att kyssa Adrian gjorde hon det för att bli accepterad av dem. Inte för att jävlas med Emelie eller för att hon är så sugen på Adrian. När Tanja sen går och låtsashånglar med honom framstår Tess än mer löjlig.

Imorgon kommer hon vakna upp med en duktig ångest över att hon betedde sig som något hon inte är. Och åker hon ut på måndag var allt förgäves och då kan hon verkligen tappa sig själv.
Medlem
vad tycker vi om adrian och tess konvrsation på toan nyss? Visade han intresse för tess eller var det en vänskaplig nobbning? vet inte hur jag ska tolka det, var så jävla oklart
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vad tycker vi om adrian och tess konvrsation på toan nyss? Visade han intresse för tess eller var det en vänskaplig nobbning? vet inte hur jag ska tolka det, var så jävla oklart

Han nobbade henne.
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har egentligen lagt ner den här skiten, men slår på eländet och givetvis visar dom inkompetenta pryoeleverna några sura tråkmånsar i soffan på DC när det är party i poolrummet!
Men till saken, är det sant att min ryska drottning Jullan kanske kan komma in och rädda årets skitsäsong??
Det ryktas så. Hon förnekar dock detta. Enligt ryktet ska tre gamla komma in och tävla om en plats i årets bb. Jullan for ever!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in