2021-03-06, 18:19
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Fast han fick ju diagnosen psykiskt sjuk i den första vändan under rättsmedecinska undersökningarna i rättegången mot honom.
Med efterföljande ramaskri så gjordes en ny prövning där han blev förklarad som frisk.
Hur som så betecknar dom flesta psykologer jag läst honom som en individ med starka autistiska drag.
Har du någon enda gång funderat över hur "folk" från andra länders psykiska hälsa ens försöks bedömas efter svensk lags måttståck???

En neger i Nigeria som stoppar örter i sin frus/dotters trosor för att de skall torka ut organet för att få "högre friktion", eller en albino-neger i samma land som tror han blir botad om han har samlag med ett spädbarn!

Tror du dessa egenskaper skulle betecknas som FRISKA i Sverige??
Citera
2021-03-06, 18:23
Medlem
Grundfelet är att man inte gav honom ett betalt större hyreshus i vetlanda centrum
Då hade detta aldrig hänt utan han hade levt bra på hyrorna.

Nu hade han utvisningshot hängande över sig o inget jobb o inga fungerande studier.

Då - eftersom han varit här en tid - såg han de välbetalda o väletablerade svenskarna med
fina bilar o villor m m o vackra fruar/stadiga damer o han hade ingenting av detta han
som räknat med att snabbt bli lika välbeställd som dom eller bättre.

Dom jävlarna skall inte få det bättre än mig - dom skall få smaka kniven.

Konstigt att han inte gett sig på poliser - dom har välbetalda och säkra arbeten.

En del av dem han gav sig på visste han ju inte hur de i verkligheten har det.

Ge sig på random obeväpnade folk med stor kniv utan att de fattar något - jävla fegis.

Men det är också samhällets som inte fattar att man måste ge dom här outbildade
o obegåvade främmande fåglarna betalda hyreshus - det klarar en idiot av att försörja
sig väl på om de ges i form av belånings- o säljförbud.

Väldigt många är inte anställningsbara o en del klarar bara av låglönejobb (förutom
sälja knark eller sig själva - men det är ju inte lagligt resp tveksamt lagligt)
Citera
2021-03-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Har du någon enda gång funderat över hur "folk" från andra länders psykiska hälsa ens försöks bedömas efter svensk lags måttståck???

En neger i Nigeria som stoppar örter i sin frus/dotters trosor för att de skall torka ut organet för att få "högre friktion", eller en albino-neger i samma land som tror han blir botad om han har samlag med ett spädbarn!

Tror du dessa egenskaper skulle betecknas som FRISKA i Sverige??

Tror du svingar fel nu. Min kommentar handlade om huruvida Anders B är/var fullt frisk när han begick sitt terrorbrott som en tidigare skribent hävdade i tråden.

Men för att återknyta till dina exempel så tror jag dom hade klassats som obildade och eventuellt om dom fortsatt med samma seder efter längre tids boende i Europa som efterblivna enligt europeisk IQ index.
.
Citera
2021-03-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Dom har inte letat fram uppgiften om hur han med tvång flögs hit då?

All in all, detta är möjligen ett fantastiskt exempel på Sveriges totala misslyckande inom migrationspolitiken.. även om Steffe inte vill att vi pratar om det....

Ni så kallade ”goda krafter” borde ta till er och rannsaka er själva.

Exakt allting tyder på att killen varit psyko en längre tid och sedan exploderat. Han kunde lika gärna kastat sig framför ett tåg eller vad som helst. Så om folk verkligen vill ha svar på VARFÖR. Så e det för att killen hade paranoida vanföreställningar etc. Han e inte den första på denna planet som fått spel pga det och inte längre den sista.

Vad jag försöker säga är att det är så efterblivet att blanda in Löfven, raser, invandring och sådant i just i detta fall. Med det sagt försöker jag varken föravara vare sig Löfven eller afghaner eller den förda politiken om det. Den diskussionen hör inte hit. Men säkert gör den det i 100 andra trådar om brott.
Citera
2021-03-06, 18:37
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Exakt allting tyder på att killen varit psyko en längre tid och sedan exploderat. Han kunde lika gärna kastat sig framför ett tåg eller vad som helst. Så om folk verkligen vill ha svar på VARFÖR. Så e det för att killen hade paranoida vanföreställningar etc. Han e inte den första på denna planet som fått spel pga det och inte längre den sista.

Vad jag försöker säga är att det är så efterblivet att blanda in Löfven, raser, invandring och sådant i just i detta fall. Med det sagt försöker jag varken föravara vare sig Löfven eller afghaner eller den förda politiken om det. Den diskussionen hör inte hit. Men säkert gör den det i 100 andra trådar om brott.
Men det är ju precis vad du gör, försvarar Löfven och afghaner. Var finns utlåtandet som bekräftar paranoida vaneföreställningar? Var det i din journal du hittade diagnosen?
Citera
2021-03-06, 18:41
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelkrumelur
Oj, du råkar ha läst till dig ett exempel på att det har skett. Om du inte har statistisk på att det är vanligt förekommande är du inget mer än ett tangentbordsmongo onanerande till din egna störda fantasier.
ETT exempel? Har du lust att lusläsa några fupar eller kanske gå ur ditt boende och se vad som verkligen händer? Hur många afghaner jämfört med svenskar har begått denna typ av dåd? (Jaja, Mathias Flinck etc jajjemän) Men IKEA, och de otaliga knivningarna på boendena, typ Mölndal?

Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Tror du svingar fel nu. Min kommentar handlade om huruvida Anders B är/var fullt frisk när han begick sitt terrorbrott som en tidigare skribent hävdade i tråden.

Men för att återknyta till dina exempel så tror jag dom hade klassats som obildade och eventuellt om dom fortsatt med samma seder efter längre tids boende i Europa som efterblivna enligt europeisk IQ index.
.
Japp, ursäkta, kände mig kluven när jag tryckte iväg svaret och kände på mig att det var felsvingat.
Jag ber om ursäkt för att jag citerade dig. Skulle kollat bättre.
Citera
2021-03-06, 18:46
Medlem
smoerreboms avatar
Jag tappar respekten för Polisen här. De visste att han hade knivhuggit en jävla massa folk när de fick tag på honom. Det är bara sätta två snabba i bröstet och sen stödjer ledningen den som utfört. Vi ska inte behöva betala för den här skiten. Det finns inte en chans att de hade låtit den här jäveln leva i Frankrike eller USA.

De massakrerade ett mongo med en atrapp när det bara fanns lösa påståenden och hörsägen. Här hade man en drös med folk med livshotande skador. Har snubben kniven i handen när de kommer till platsen är det bara att ropa lite på svenska och sen skjuta av.

Det är tydligt att svenska folket inte har prioriteringarna klara för sig här med en massa förvirrade människor som babblar på sociala medier om att det är synd om den här snubben och de andra afghanerna. De har fått vara här fem år nu. En riktig regering hade tagit en föredragning av fallen var för sig och genom pragmatiska bedömningar gett de som har färdigställt nån utbildning och skaffat jobb amnesti och sen låtit ordinarie lagstiftning hantera de andra, dvs utvisa asap innan det kör ihop sig i Afghanistan igen på riktigt.
Citera
2021-03-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1

Jag tror att man skall vara väldigt försiktig med uppgifter från GM’s afghanska vänner, dom får såklart väldigt mycket stöd och hjälp i och hur dom ska uppträda efter händelsen.

Lamotte lever på Swish men dessa lever på svenska folkets välvilja. Dom är redan illa omtyckta osv..
Lamotte framstår som trovärdig i jämförelse.

Fö, han kan inte skadat sig så väldigt illa för en vecka sedan om han utan problem knivar halvt ihjäl 7 andra.
Sen finns det väl inget som tyder på att GM ville bli inlagd öht? Han ville antagligen inte.

Rätt smart dock, det kommer bli nära nog omöjligt att kontrollera dessa uttalande. Nästan så att man tror att det vore en Troian’sk hämnd för Lamotte uppgifter.

Det här har väldigt mycket med förd migrationspolitik att göra, jag förstår varför ni ansvariga vill skifta fokus dock.

Inte kul med allt blod på händerna va?
Citera
2021-03-06, 19:02
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Jag tappar respekten för Polisen här. De visste att han hade knivhuggit en jävla massa folk när de fick tag på honom. Det är bara sätta två snabba i bröstet och sen stödjer ledningen den som utfört. Vi ska inte behöva betala för den här skiten. Det finns inte en chans att de hade låtit den här jäveln leva i Frankrike eller USA.

De massakrerade ett mongo med en atrapp när det bara fanns lösa påståenden och hörsägen. Här hade man en drös med folk med livshotande skador. Har snubben kniven i handen när de kommer till platsen är det bara att ropa lite på svenska och sen skjuta av.

Det är tydligt att svenska folket inte har prioriteringarna klara för sig här med en massa förvirrade människor som babblar på sociala medier om att det är synd om den här snubben och de andra afghanerna. De har fått vara här fem år nu. En riktig regering hade tagit en föredragning av fallen var för sig och genom pragmatiska bedömningar gett de som har färdigställt nån utbildning och skaffat jobb amnesti och sen låtit ordinarie lagstiftning hantera de andra, dvs utvisa asap innan det kör ihop sig i Afghanistan igen på riktigt.

De är inte förvirrade, de har en agenda. Var gång ett terrorattentat uppenbaras finns de där, för GM. Det uppfinner alla tänkbara bortförklaringar för att värna den heliga mångkulturen. Det är många som inte inser hur de manipuleras av dessa troll och riktar sin ilska åt fel håll. Afghanen är blott ett verktyg den verklige gärningsmannen som orkestrerar den här teatern med vänsterblivna handhjärtan, finns på tryggt avstånd. Att använda terrorbrott är nu gängse modus operandi för att bevara mångkulturen. Ingen vill bli utpekad som rasist och anklaga den stackars analfabeten. Det är iaf vad trollfabriken i tråden vill.

Med terrorbrott som detta kan vi med kumbaya leva lyckliga i det mångkulturella paradiset. Praise Lord Soros.
Citera
2021-03-06, 19:05
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom

Helt rätt. Svensk fittpolis skjuter gärna svenskar i ryggen, tillochmed utvecklingsstörda. Då är man tuff.

Men knarkande bidragstagande knivviftande terrorist-afghanjävlar, det skjuter man inte ihjäl.

Nä, den fan ska kosta oss miljoner i sjukvård, rättegångar, rehabilitering och bidrag.

Aset borde dött med en gång. Fan vad jag hatar honom och alla hans landsmän. UT UR SVERIGE!

Jag röstar på precis vem som helst som har repatriering av afghanjävlar på partiprogrammet.
Citera
2021-03-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ikeamördaren som denna GM kanske mest kan jämföras med är kristen. Och det finns ett flertal exempel på svenska män som mördat frugan då hon velat skiljas.
Tidigare var det vanliga mordet typ mannen som i "familjegrälet" hade ihjäl sambon/hustrun, vanligen var alkohol en del av receptet. Ofta tog eller försökte GM ta sitt liv, ofta den som kontaktade polisen. Vanligast folk med typ sociala problem.
Förstår inte hur det är jämförbart med Ikea eller någon som urskiljningslöst hugger okända med kniv.
Citera
2021-03-06, 19:20
Medlem
NoTruces avatar
Den enda riktiga rättvisan vore ju om GM:s offer fick sticka honom med kniv en gång var. Något längre straff lär ju GM inte få annars, allt enligt devisen som är allmänt förhärskande i Sverige att det ALLTID är synd om GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in