2021-03-06, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterVillman
Eller så var det klappmongot som hade blivit instruerad och fälla svenskorna. Hade väl inte varit helt osannolikt med tanke på vad som hände tidigare under mästerskapet?

Fiskmåsen har väl sabbat mer för lagkamraterna än vad downie har.
Citera
2021-03-06, 16:25
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Och som vanligt hade du fel igen!😂😂
Sluta skäm ut dig, ditt lilla troll.

Fel, ja jag trodde Kalla skulle komma i mål. Dock var hon för osäkert kort ånyo. Det är bara du och de tre övriga fansen som inte har insett det. Det är du som skämmer ut dig med dina oseriösa kärleksförklaringar.
Citera
2021-03-06, 16:27
Medlem
Kamil89s avatar
Citat:
https://m.youtube.com/watch?v=rZo50yw512A

Bra video.
Jag älskar hur norrmännen förödmjukade Karlsson lever.
De starka norrmännen visar tydligt förakt för det svaga svenska laget. Och med rätta, de starkaste ställer upp reglerna för uppförande.
Citera
2021-03-06, 16:29
Medlem
Citat:
Hon har hållt på med den attityden länge. Folk viftar bara bort henne som mentalsjuk. Sverigehatet lyser i hennes ögon. Helvete vad uselt att Frida och Ebba släppte henne på slutet. Det där sved säkert för många där hemma i stugorna.
Jag tycker det är tråkigare att norskorna med sitt beteende degraderar statusen på sporten som sådan. Inga seriösa idrottare beter sig så. Inga seriösa kommentatorer hånar heller ett lag som misslyckas på en tävling så som de norska kommentatorerna gjorde häromdagen.

Norge har sjunkit i aktning något kopiöst.
Den respekt jag tidigare hade för Norge är fullständigt utraderad.
Norge är ingenting.
Citera
2021-03-06, 16:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Otrolig prestation av Johaug, tycker det är smått komiskt att folk inte kan köpa att hon är totalt överlägsen.

Johaug är dopad.
Citera
2021-03-06, 16:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
”Vikten på dalskidan, älskling, på DALSKIDAN!”😜
Ja lite mer Drehen, Beugen, Strecken... som min gamle skidlärare predikade. Utför alltså.
Citera
2021-03-06, 16:36
Medlem
Bryggmastaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Ebba kan sikkert som flere andre bli mye bedre utover, men i den bakken har de rundt 50km/t på langrennski, og når så skiene lugger er det ikke lett å holde seg på skiene.

Ebba sier at skiene lugget og at det ikke var noen måte å unngå fallet på.

Endast bortförklaringar, hon är inte bättre än så här.
Citera
Medlem
Citat:
Du kanske skrev det här före intervjun med Kalla men nu har du väl sett den och fått förklaringen.
Jag har inte sett någon klagat på Kallas skidor idag så förstår inte varför du tar upp det?

Helt uppenbart att du inte förstår dig på skidåkning. Kalla va slut på stafetten oavsett skidor.
Kalla va slut idag.
Kalla är slut som skidåkare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Johaug är dopad.
Norge begick ett litet misstag häromåret när Johaug blev påkommen. Nu har de lärt sig läxan och döljer det bättre.
Citera
2021-03-06, 16:38
Medlem
Kamil89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Är du norrman? Eller är du ett polskt luder som är med i laget för att utföra rim Jobs när utövarnas behov tränger på?

Jag gillar Lampich.
Jag gillar också det norska laget eftersom det är det starkaste damlaget i längdskidåkning. Alla skidåkare i Norge är ärliga och ädla.
Och svenskarna är svaga och bryter samtidigt ständigt mot reglerna mot Norge: Lotta Weng, Johaug, Heidi Weng. Detta är ren avund. Sverige vet inte hur man ska konkurrera rättvist. Men det förlorar fortfarande alltid mot Norge.
Citera
2021-03-06, 16:38
Medlem
Bryggmastaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Bra jobbat Frida och Ebba de är de enda som matchar Johaug

Då är väl Frida o Ebba oxå dopade då.
Citera
2021-03-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjerkassy
Norge begick ett litet misstag häromåret när Johaug blev påkommen. Nu har de lärt sig läxan och döljer det bättre.
Så är det! Man kan omöjligt vara så överlägsen med normala förutsättningar som antagligen de flesta andra i världseliten har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in