2021-03-06, 16:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker inte ett dugg synd om Tess. Bra att hon fick hårda frågor så kanske hon fattar lite att folk undrar utanför.
Det enda jag inte gillar är frågan "varför leker du med Pedrams känslor?" För det gjorde att Pedram går runt ännu mer som en tupp för att han tror att han har utsidan och folket med sig nu. Märkte ni det? Hans påfågelfjädrar burrade upp sig ännu mer.
Den frågan var inte så lyckat formulerad men bra info för henne om hur det kan uppfattas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men helvete ska hon älta nu att hon ÖPPNAT upp sig?! Hon sa att hon hade skulder och en frånvarande pappa när hon växte upp. Väldigt vad hon öppnade upp sig

Denna människa tror ju att hon haft nått hardcore liv, men det där är allt hon kan komma med. Hon är så menlös

Folks definition av hårt liv är annorlunda. Pappa problem kan va väldigt jobbigt. Dessutom var det någon som sa att hon flyttat 25 gånger i livet hon sa att hon inte känt sig hemma där hon bott, hon har skulder så hon kan inte köpa lägenhet, verkar gått nån eller flera utbildningar som hon sen inte jobbar inom. Lägger man ihop 1+1 så verkar hon ganska rotlös och kanske inte har vetat vad hon vill med livet och det kan ju va jättetufft.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men han har ju BMW och många fastigheter runtom Europa.

Är det en BMW eller en Volvo han har? Verkar vara oklart, jag tippar på en hybrid mellan en BMW och en Volvo. Kanske en Volvo med BMW klistermärken?
2021-03-06, 16:25
Medlem
Ridnes avatar
Alltså jag SPYR på Ponne.. Ser ni? Så FORT han känner av deep talk så är han där DIRR. Varje gång. Han måste veta allt. Skulle störa ihjäl mig på tönten om jag var inne i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jo men nåt med henne gör att man inte vill veta egentligen. Inte i det här programmet iallafall. Hellre i en dokumentär och inte ett sk underhållningsprogram. Hon saknar balansen att verka ha kul därinne ändå och då blir det mest obekvämt att följa

precis så är det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vilka hittills har svarat på frågor? Hoppade in vid Therese.

Simon & Luis.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom fula feministerna i mammagruppen på Facebook vill ha ut Therese.

Hoppas de lyckas. Hon är vidrigast i huset just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Gör det snälla...småflickorna på IG hatar honom fortfarande tyvärr 😭

Fixar!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Mycket bra sammanfattat!
Tack!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Simon & Luis.

Tack för svar!

Videos lär väl komma upp på appen senare.
2021-03-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Läste de upp frågorna för hela gruppen innan? Så Pedram har hört frågan om honom?

Jajamen. Han skojade dock bort det.
2021-03-06, 16:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Är det en BMW eller en Volvo han har? Verkar vara oklart, jag tippar på en hybrid mellan en BMW och en Volvo. Kanske en Volvo med BMW klistermärken?

Han har en Volvo men skryter om BMW

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in