2021-03-06, 16:12
Medlem
Tror faktiskt Therese är riktigt osäker i sig själv (innerst inne), hon har inte ”hittat sig själv” :/
Medlem
xrlpyts avatar
Therese, Therese, Thereeeeese, Theeereeeeeeeese, I'm begging of you please don't take my man..!

/Emelie senare i kväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, men verkligen. Och hon har ju liksom noll humor eller personlighet? Påstår att hon skämtar mycket men ser ut såhär: konstant. Förstår inte hälften av det hon surrar om heller, känns som ordbajseri bara.

Missade Simon och Luis tyvärr, får kolla när det det kommer upp i appen.
Gör det, började nästan lipa när Simon pratade.

Även när Tess försöker öppna upp sig är det med en monoton och opersonlig röst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Skyller hon på sin pappa nu? Hon och Simon är verkligen helt olika i sina svar.

man har ju dock fattat att hon har burit på nåt som gjort att hon är som hon är sen att det var en frånvarande farsa kanske inte var det man värsta man väntade sig
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Hade inte förstått exakt hur snygg hon tycker att Pedram är. Att hon gillar hans intensiva blick.
Peddot ser ut som vilken turk som helst som jobbar på din lokala pizzeria. Men jag är ingen tjej så jag kanske inte kan döma om han ser bra ut eller inte. Men jag tycker han är skitpinsam och ser löjlig ut med sin blattefrilla, tajta blatteskjorta, blattesnack, blatterörelser och blattenäsa.
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad var det Therese sa om henne och Pedram på utsidan?
2021-03-06, 16:13
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tycker fan synd om Tess nu, hon inser att hon är ogillad av många iom frågorna.

Trodde inte jag skulle säga det, men håller med. Hon låter som att hon verkligen försöker att inte brista ut i gråt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Enligt bilder på hennes instagram verkar hon då ha en väldigt bra relation med sin pappa. Men såklart drar hon alla under bussen nu för att få sympatiröster.

Och nej, vi har sett dina sidor. Du har inga fler. Tack och hej

är elins farsa det har hon snackat om tidigare under säsogen att hon växt upp med honom och ser honom som sin pappa
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ah fyfan vad jag är orolig för måndagens resultat.
Under veckans gång har man märkt att denna säsongen är ännu mer riggad och produktion klarar inte av trycket från alla hatare mot Katti och Simon. Någon av dom kommer ryka....
Att inte Simon och Nardos räddades gör mig ännu mer orolig för Simon då det känns som att produktionen har en agenda!!!

Om de riggar bort den enda som är värd att vinna därinne så gör de verkligen bort sig. Finns inget värde i att fortsätta titta om Simon åker. Det kommer de tappa många tittare på.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Therese, Therese, Thereeeeese, Theeereeeeeeeese, I'm begging of you please don't take my man..!

/Emelie senare i kväll

Dolly, Dolly, Dolly
Medlem
Citat:
Skyller hon på sin pappa nu? Hon och Simon är verkligen helt olika i sina svar.

Känns ju sådär när hon först talar ut om daddy issues och sen hur hon ska busa runt i godisunderkläder ikväll.
2021-03-06, 16:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Såklart är Tess svar en snarkfest med utdragna opersonliga och undvikande svar. Varför låtsas hon om att hon inte förstår att det är något på gång med Pedram och varför ljuger hon om att hon inte är intresserad av någon av killarna?

Helt otroligt då handlingar säger mer än ord och då Thess inte verkar ha talets gåva så lever hon och spelar på sitt kroppsspråk som säger helt motatsen till vad hon försöker krysta fram här. Thess funkar inte för mig och kommer inte få min röst denna gång.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-06 kl. 16:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in