2021-03-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Therese kommer att blåljuga på varje fråga.

Nä inte svartsjuk.
Nä jag leker inte med hans känslor.
Nä jag är inte intresserad.

NI VILL INTE SE MIG FLIPPA FATTARUU NI VILL INTE!

hon kan inte ens svara på vem hon tycker är snyggast i huset utan ormar sig igenom svaret där genom att säga det hon gillar hos båda...suuuuuck.. Noll personlighet, noll karisma...
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad tycker ni att Katti tillför i huset?
Hennes dampvrål när någon spyr, kärringen har skinn på näsan dessutom. tillför mer än luis,tess m.m
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Så här tidigt i säsongen så tror jag faktiskt det är bra att dom har rösta kvar istället för ut. På så sätt försvinner dom som inte gjort ett tillräckligt avtryck för att få fans. När man röstar ut så försvinner dom starka karaktärerna som man antingen hatar eller älskar och som i slutändan gör tv på något sätt.
kan hålla med men det är ju vi tittare som skall välja vilka som skalll sållas bort, då borde det vara naturligare med rösta ut som förra året
Medlem
htsolna08s avatar
Therese så stel och tråkig, hoppas hon åker ut.
2021-03-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VEM fan ska man rösta på för att få ut Therese???? HJÄLP

det är svårt men katti eller luis tror jag, vill verkligen ha kvar simon också men tror han får riktigt mkt röster ändå så katti o luis behöver röster så vi kan få ut TT = TråkTherese
Medlem
Cents4s avatar
Therese åker ut på Måndag. Är övertygad om det.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag hoppas att TV4 förstår att Therese måste åka ut. Fyfan, vilken tråkig människa som inte kommer växa under tiden i huset. Hon kommer fortsätta sminka sig 5 timmar varje dag, prata bakom Emelies rygg och försöka få uppmärksamhet av snubbarna genom att sticka ut arslet.
Medlem
"Jag vet inte varför alla i och utanför huset har fått för sig att jag är intresserad eller är svartsjuk hmmm konstigt" hahahaha har hon dåligt minne i kombination av att hon glömt av att kamerorna finns där 24/7

Nästa fråga är saftig, varför leker du med Pedrams känslor.
2021-03-06, 15:58
Medlem
Oufff.. ”jag vet for a fact att Emelie har ett intresse för Adrian.” Huh, va? Relevansen?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Osmart kan du vara själv. Vi såg förra året hur mycket instagramföljare är värda.

Folk är så jävla sköna som tänker så högt om sig själva. Lite Cred till det. Men att kalla andra osmart är varken smart eller taktiskt.

Oerhört lustigt att Flashback alltid nämns som någon sorts guru som alla måste motbevisa och att vi skulle ha sådan kosmisk förmåga att alltid förändra resultatet. Visst det är en komplimang men vi är helt normala här. Jag lovar
Dessutom är jag bara en Groda.
Medlem
xrlpyts avatar
Hon svarar som en typisk tjej, börjar svara och sen spårar det ut i femton sidoämnen..
Medlem
Lobbaaans avatar
Men för helvete är hon avlad av politiker eller? Svara på frågorna för fan!
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VEM fan ska man rösta på för att få ut Therese???? HJÄLP

det spelar nog ingen roll, men katti/luis skulle jag vilja säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in