2021-03-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Nardos har mycket följare också och varit med i ett annat program innan. Så då borde hon gå raka vägen ut.

Håller med hon kan börja gå!

Sen ser dom inte från det andra perspektivet. Kolla anty hade över 300k följare och hon rök direkt!
Det jag vill säga är att det inte bara är positivt att ha följare sen tidigare, minsta lilla fel så är det hej då.
Tror Tanja hade haft chans till vinst om hon inte vart ”känd” innan.
2021-03-06, 15:40
Medlem
Luis säger det som vi andra har märkt kring Pontus: Fake som person, är inte sig själv. Kungen Luis!!
2021-03-06, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Röst på Therese. Det är verkligen sinnes.......

du har rätt däremot tro jag att hon har tillräckligt med stöd för att få stanna
2021-03-06, 15:41
Medlem
kermiths avatar
Bamboo:
Jag vet att jag har rätt till slut

2021-03-06, 15:41
Medlem
Ridnes avatar
Luis utläggning om Ponnes falska persona var så jäkla bra. Håller helt med. Ponne är en fasad. Han springer runt och som en igel hänger på där han ser att det är deep talk och drama för att ligga steget före och veta hur han ska bete sig för att ta sig långt. Spexar ut sig i löjliga kläder och är bara allmänt fake. Nej. Ut.
2021-03-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Luis utläggning om Ponnes falska persona var så jäkla bra. Håller helt med. Ponne är en fasad. Han springer runt och som en igel hänger på där han ser att det är deep talk och drama för att ligga steget före och veta hur han ska bete sig för att ta sig långt. Spexar ut sig i löjliga kläder och är bara allmänt fake. Nej. Ut.

ja verkligen, synd att inte han hänger löst för då hade han åkt ut. Folk ser igenom honom.
2021-03-06, 15:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Osmart. Flashback är en liten grupp och utanför Flashback är Simons stöd ännu inte så stort (hoppas och tror dock att det kommer med tiden).
Tess däremot har stoort stöd via sin syrra, hon kommer inte åka.
Osmart kan du vara själv. Vi såg förra året hur mycket instagramföljare är värda.
2021-03-06, 15:45
Medlem
Jag var lite snabb på att rösta tror jag, Louis hade faktiskt kunnat ha övertalat mig. Men i sin helhet sett från alla dagar och inte bara frågorna så är ju Simon mycket mer synlig och hörbar än han.

Hur tror ni att Simon reagerar om Louis åker? Och annan fråga, tror ni kemin i huset blir bättre om Judith eller Tanja skulle få åka? Judith kan jag tycka har förstört hela gruppen genom att isolera sig och Tanja mycket ifrån de andra.
2021-03-06, 15:46
Medlem
aina08s avatar
Har ni helt glömt att vi skulle rädda Katti!?
Simon kommer lätt att klara sig ändå då han är stor favorit hos många. Nardos likaså tyvärr.
Ska Katti behöva lämna på grund av ett dåligt ordval utan baktanke!?

Rädda Katti!
Hon behövs i huset!!!
2021-03-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Luis säger det som vi andra har märkt kring Pontus: Fake som person, är inte sig själv. Kungen Luis!!

Så sjukt jävla sant!
Avstängd
undra när vi ska få rösta ut? bb verkar vilja har kvar nardos.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Osmart. Flashback är en liten grupp och utanför Flashback är Simons stöd ännu inte så stort (hoppas och tror dock att det kommer med tiden).
Tess däremot har stoort stöd via sin syrra, hon kommer inte åka.
Med ditt resonemang, borde Anty vunnit i fjol.😎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in