2021-03-06, 15:47
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har ni helt glömt att vi skulle rädda Katti!?
Simon kommer lätt att klara sig ändå då han är stor favorit hos många. Nardos likaså tyvärr.
Ska Katti behöva lämna på grund av ett dåligt ordval utan baktanke!?

Rädda Katti!
Hon behövs i huset!!!

Gjorde det misstaget förra veckan. Räddade Katti då jag trodde Jesper skulle klara sig. Gör inte om det.

Simon blir det för mig. Tror Luis kommer åka ev. Tess.
2021-03-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Osmart kan du vara själv. Vi såg förra året hur mycket instagramföljare är värda.

Jo, fast jag tror att Tesses syrras fans likt Tanjas fans är sådana som faktisk lägger röster (till skillnad mot Antys som hade noll intresse av BB som koncept).

Jag kan givetvis ha fel. Men baserat på både denna och föregående säsong så står jag för att det alltid är osmart att rösta taktiskt när ens favorit är med på brädet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
undra när vi ska få rösta ut? bb verkar vilja har kvar nardos.
Vad menar du? Jag har redan röster för ca 20 minuter sedan. Cmore appen, röster.

Edit: skitsamma jag läste rätt nu, ja undra när man kan rösta ut. Men detta koncept tycker jag bidrar till spänning för då har man verkligen inte koll.
Medlem
Röstade Nardos kvar 100%
2021-03-06, 15:49
Medlem
xrlpyts avatar
Luis kan falla på att han har en så avslappnad inställning till att åka ut, "åker jag så åker jag, ingen big deal" .. samtidigt som andra sitter i bikten och gråter för att de inte vill lämna.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ja verkligen, synd att inte han hänger löst för då hade han åkt ut. Folk ser igenom honom.

Det verkar som att huset uppskattar honom.. Ja förutom Luis då Men utifrån ser han verkligen fake ut iallafall. Kanske svårare att se det därinne.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Luis utläggning om Ponnes falska persona var så jäkla bra. Håller helt med. Ponne är en fasad. Han springer runt och som en igel hänger på där han ser att det är deep talk och drama för att ligga steget före och veta hur han ska bete sig för att ta sig långt. Spexar ut sig i löjliga kläder och är bara allmänt fake. Nej. Ut.
Ja, det borde väl alla som kollar BB insett!
2021-03-06, 15:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad menar du? Jag har redan röster för ca 20 minuter sedan. Cmore appen, röster.
Läs igen det jag skrev, Rösta ut och rädda kvar är två olika saker my nigga
Medlem
Vad tycker ni att Katti tillför i huset?
Medlem
Hur länge kommer röstningen vara uppe? Jag vill avvakta lite för jag är kluven ang min röst.
2021-03-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
undra när vi ska få rösta ut? bb verkar vilja har kvar nardos.

Så här tidigt i säsongen så tror jag faktiskt det är bra att dom har rösta kvar istället för ut. På så sätt försvinner dom som inte gjort ett tillräckligt avtryck för att få fans. När man röstar ut så försvinner dom starka karaktärerna som man antingen hatar eller älskar och som i slutändan gör tv på något sätt.
2021-03-06, 15:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Hur länge kommer röstningen vara uppe? Jag vill avvakta lite för jag är kluven ang min röst.
De har inte sagt något, det här kanske t o m är omröstningen som kommer pågå fram till måndagsfinalen och den med minst röster åker..? Det kanske inte blir någon som räddas innan dess.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in