2021-03-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Fina fina Simon
Så fin! Började typ gråta när han pratade om hur hans föräldrar ställt upp och att han varit deprimerad och kände att han aldrig kunnat bidra mm.
2021-03-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Simon är den enda värdiga vinnaren av big brother i år..

Håller med! Skandal om Simon inte vinner i år.
2021-03-06, 15:26
Medlem
1754s avatar
Såg ett avsnitt på tv`n nyss från danstävlingen. Hur fan kunde Joel och new girl vinna framför benranglet och Katti som gjorde helt klart bästa dansen därinne? Fyfan.
2021-03-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Håller med många här, Simon är viktigast att rädda i denna veckofinalen. Jag själv kommer att lägga min röst på Nardos, även fast Simon är min favorit av de nominerade. Men jag vet att han står säker mot Kattis, Louis och Therese.

Jag önskar i djupet av mitt hjärta att Therese åker. Jag vet inte vilken målgrupp som Louis och Kattis har men det är inte värt att börja tänka taktiskt och slänga röster på någon av dom två. Åker inte Therese ut så åker antingen Kattis eller Louis och det är ingen större förlust för oss som ser på live.

Kattis största händelse i livet är förmodligen att hon är med i BB så å hennes vägnar håller jag tummarna.

Tjarrå Therese, lycka till. Hoppas du åker.

Thereses syrra kommer med största sannolikhet fixa tillräckligt med röster för att få kvar henne. Det står mellan Simon, Kattis och Luis. Tror jag. = Går inte att rösta taktiskt, en röst på Kattis eller Luis kan mycket väl vara en röst på Simon ut.
2021-03-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Håller med många här, Simon är viktigast att rädda i denna veckofinalen. Jag själv kommer att lägga min röst på Nardos, även fast Simon är min favorit av de nominerade. Men jag vet att han står säker mot Kattis, Louis och Therese.

Jag önskar i djupet av mitt hjärta att Therese åker. Jag vet inte vilken målgrupp som Louis och Kattis har men det är inte värt att börja tänka taktiskt och slänga röster på någon av dom två. Åker inte Therese ut så åker antingen Kattis eller Louis och det är ingen större förlust för oss som ser på live.

Kattis största händelse i livet är förmodligen att hon är med i BB så å hennes vägnar håller jag tummarna.

Tjarrå Therese, lycka till. Hoppas du åker.

tror inte det finns en chans i helvete att therese åker faktiskt när det är rädda kvar hade det varit "vem vill du ska lämna" hade det varit 50% större chans att hon kunde åka
Medlem
kermiths avatar
Kermit och Miss Piggy röstar på Simon. Hade jag och Piggy fått barn hade han varit som Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Thereses syrra kommer med största sannolikhet fixa tillräckligt med röster för att få kvar henne. Det står mellan Simon, Kattis och Luis. Tror jag. = Går inte att rösta taktiskt, en röst på Kattis eller Luis kan mycket väl vara en röst på Simon ut.

exakt inget taktik röstande rösta bara på simon
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Rösta Simon, inga taktiska röstningar nu please.
2021-03-06, 15:28
Medlem
xrlpyts avatar
BB borde lägga in röstningen i flödet så folk ser det, hur ofta tänker man på att kolla under Rösta-fliken..?

Riktig skräll i morse att Tanja och Joel blev räddade av tittarna. Jag brukar inte gilla konspirationsteorier, men visst fan undrar man när Simon och Nardos ledde så stort i alla undersökningar. Det enda jag kan tänka mig är att de borde ha väntat med röstningen tills efter man fick se Simon och Nardos fina moment igår i ett avsnitt, nu var det ju bara livetittarna som röstade med den scenen i bakhuvudet..
2021-03-06, 15:28
Medlem
1754s avatar
Nu växte Nardos i mina ögon när hon dissade produktionen för att dom tar in influencers fast folk vill ha vanligt folk där inne. Simon hakade på henne, bra.
2021-03-06, 15:29
Medlem
1754s avatar
Fan, svårt val att rösta om vem man vill ha kvar nu. Vill ha kvar alla där, utom Tess. Så det fick bli Loui.
2021-03-06, 15:29
Medlem
__Alez__s avatar
Tänker inte göra samma misstag som förra veckan att rösta på en (Katti) i hopp om att Jesper skulle få sina röster.

Nu röstar jag kvar min favorit Simon!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in