Vad är det för signaler som hon ger honom som du tycker är mer än kompis. Nardos smeker AD i nästan 1 timma men är hon intresserad? Och varför skulle de där inne inte skoja eller snacka om det som de gör med alla andra. Senast var Emelie förbannad över Tess närmanden mot AD och Simon och Ponne snackar om att AD har alla brudar efter sig. Varför kommer aldrig Tess och Peddo upp the i de samtalen. Menar du att du kan se det men inte de andra i huset. Det är säkert möjligt men vilka signaler ser du som andra inne inte ser. Då menar jag signaler mer än polare. Varför jag frågar är att jag alltid har varit intresserad av det och även vetenskapen om att vi dras till ansikten som är symmetriska och behöver inte direkt betyda snygga. Vi uppfattar vackert alltså utifrån symmetrin. Det finns en hel vetenskap om det och alla kulturer tycker likadant, vilket är förvånande.
som sagt jag kan vara helt jävla ute och cykla du brukar har rätt
Therese kan verkligen aldrig bjuda på sig själv, att inte vilja svara på fuckmarrykill för att hon inte vill såra någon är så sjukt töntigt, varför måste allt vara så seriöst hela tiden? Man kan ju ändra premisserna om man inte vill säga kill tex men att inte svara alls är bara löjligt och förstärker bara intrycket av hur oerhört trist personlighet hon har.