2021-03-06, 13:26
Medlem
helvete vad adrian äter grabben har ju ingen botten
2021-03-06, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag börjar gilla Luis mer och mer, han, Simon och Kattis kan stanna Nardos och Tess åka ut
+ 1 på den.

Tyvärr har big brother redan bestämt sig för vem som ska lämna så vad vi tycker o röstar spelar ingen roll.
2021-03-06, 13:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
therese är ju helt klart intressera av både peddot och adrian undra när det riktiga jävla dramat dem 3 emellan kommer kan det hända redan ikväll kanske?
Funderar på hur du tänker att hon skulle vara intresserad av Peddo. Dels har hon sagt att hon är kompis med honom dels de som är i huset kommenterar om att alla springer efter AD. Både tjejer och killar säger det gång på gång. Borde inte de se eller höra något? Så hur skulle du kunna räkna ut det. Jag frågar helt ärligt för jag är riktigt intresserad.
2021-03-06, 13:38
Medlem
royalqualitys avatar
Får hoppas på denna utmaning hela nästa vecka: Deltagare förbjuds att göra saker som dem dagligen gör. Auto nominering ifall man misslyckas.

Judith: 2 m avstånd till alla tjejer, inget deep talk, får ej nämna Adhd.
Pontus: Får inte skrika, hoppa runt och bete sig som en clown.
Tess: smink förbud.
Pedram: 2m avstånd till tess.
Simon: 2 m avstånd till steff.
Nardos: skrik förbud.

Osv, osv...
2021-03-06, 13:39
Medlem
Peddo ser ut som grannen i Beck i den där tröjan.
2021-03-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Funderar på hur du tänker att hon skulle vara intresserad av Peddo. Dels har hon sagt att hon är kompis med honom dels de som är i huset kommenterar om att alla springer efter AD. Både tjejer och killar säger det gång på gång. Borde inte de se eller höra något? Så hur skulle du kunna räkna ut det. Jag frågar helt ärligt för jag är riktigt intresserad.

signaler hon ger honom är hon inte intresserad så håller man inte på som hon gör det kan också bara vara ett spel inför i helgen för att få röster men håll koll ikväll för hon kommer gå all in och kröka sönder

jag har precis som du varit fullt övertygad om att hon verkligen inte är intresserad men som sagt då beter man sig inte så

ska bli intressant om hon får några juicy frågor i eftermiddag om peddot och adrian å se vad hon svarar
2021-03-06, 13:40
Medlem
Emelie ville ha trekant med en tjej i Thailand men hennes pojkvän ville inte. Stackare!

Tycker faktiskt att Emelie är lite rolig ändå. Hon kan prata om lite intressanta saker om man jämför mot Tess.

Hände det någonting inatt? Somnade tidigt och med min tur lär det väl varit en galen afton.
2021-03-06, 13:40
Medlem
var det bara min live som fuckade sig??????
2021-03-06, 13:42
Medlem
Tess ska ha på sin sin godis-bh ikväll som hon vann på Bingolotto allt för att bli kvar på måndag
2021-03-06, 13:44
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
men va...? Läs mitt inlägg igen för antingen har du läst fel eller quotat fel inlägg.

Tyckte det gick att läsa som om du menade allmänt. Dessa har ju inte vart där så länge att man kan se stor skillnad menar jag.
2021-03-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hände det någonting inatt? Somnade tidigt och med min tur lär det väl varit en galen afton.

DC följde Katti, Pontus och Nardos samtal i soffan i 30 min istället för poolrummet där man lekte pekleken. För Katti blev kränkt av att man pratade om fingrar i röven och drog till soffan. Poolrumskameran tog dessutom upp ljudet från trions mickar så man kunde inte höra dom andra. Sen blev det debatt i ungefär 90 min om kiss är sterilt eller inte. Luis VS Peddo. Juddan och Joel pratade ut lite och Juddan drog upp sin ADHD igen.
Så du missade inget precis.
2021-03-06, 13:45
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var det bara min live som fuckade sig??????
Har inte märkt något här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in