Nu ska Judith hämta mat till sig själv eftersom Tanja väljer att inte äta utan sminka sig, stalkervarning på lebban, hennes x måste vara själaglad att hon är i huset.
Tack! Blir fan så förvirrad av alla svängar. Kvällens tema landar säkert att någon fler sitter säkert på måndag. Hoppas Therese åker ut!!!
bb har ju visat att dem kan mygla och göra vad fan dem vill jag tror inte tess åker på måndag jag tror kattis åker pga all skit dem fått för hon inte åkte ut direkt efter same utttlandet
bb har ju visat att dem kan mygla och göra vad fan dem vill jag tror inte tess åker på måndag jag tror kattis åker pga all skit dem fått för hon inte åkte ut direkt efter same utttlandet
Jag är förvirrad just nu! Skulle det inte komma ett brev om vilket par som räddats från att hänga löst men har antagligen missat det? Hur tidigt kom det brevet? Hur fasen kunde inte Simon och Nardos ta hem det, de var ju fan överlägsna?????
Haha visst stod det att dom skulle få brevet på eftermiddagen? Brevet kom in kl 10 ca
Bara för att Tanja sa att hon inte behövde ta med sig maten in i sovrummet, vänta bara tills hon glufsat i sig, hon spräcker snart sin opererade magsäck
Haha visst stod det att dom skulle få brevet på eftermiddagen? Brevet kom in kl 10 ca
Ja efter lunch, slog på liven nånstans mellan 10.30-11.00. Produktionen följer ju inte ens schemat så man ska bli tvungen att vaka varenda jävla sekund för att inte missa något.
therese är ju helt klart intressera av både peddot och adrian undra när det riktiga jävla dramat dem 3 emellan kommer kan det hända redan ikväll kanske?