2021-03-06, 12:55
Medlem
kermiths avatar
Babben är nu också fotbollsspelare på extra hög nivå. Han ger tips till en licensierad spelare som även bara har hoppat in för MFF, som har flest segrar i allsvenskan och spelar ute i Europa. Vad är nästa grej orten är överlägsen i
2021-03-06, 12:56
Medlem
1754s avatar
Undrar om Simon är som Jasmine från förra säsongen, står och håller på med maten med otvättade händer efter toabesök.....
2021-03-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tror ni att vi kommer få rädda två personer till?

Jag tror två åker på måndag. Fortfarande så pass många som hänger löst. Kanske får gruppen rädda en och så är det ytterligare en tävling imorgon där en eller två får immunitet. Brukar väl dock aldrig vara tävling söndag eller måndag?
2021-03-06, 12:58
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tror två åker på måndag. Fortfarande så pass många som hänger löst. Kanske får gruppen rädda en och så är det ytterligare en tävling imorgon där en eller två får immunitet. Brukar väl dock aldrig vara tävling söndag eller måndag?

Förra söndagen var det väl Bingolotto där Tess fick immunitet att dela ut (om jag minns rätt)
2021-03-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag trodde det först eftersom 5 nominerade är mycket. Men nu står det på schemat att de nominerade ska svara på tittarnas frågor så jag utgår ifrån att alla fem är nominerade på måndag.

Såvida inte! det kommer en omröstning om vem vi tyckte svarade bäst/ärligast på frågorna.

Jag är fortfarande otroligt nervös över att det inte är säkert om dessa är de nominerade, jag vill verkligen att Therese sitter löst på måndag.

Ja 5 st är många. Tänk om 2 pers ryker på Måndag? 😯

Jag vet bara att jag vill rädda Simon och Kattis. Egentligen vill jag ha ut Nardos men det kommer inte vara möjligt ännu 🤔 Jag lär nog oxå lägga min röst på att få ut Tess.
2021-03-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Jag tänker lite så jag oxå...känns som att det är någon form av twist på gång 🤔
2021-03-06, 13:00
Medlem
Vem vill ni ska åka? O varför? Jag har inte riktigt någon favorit och inte någon jag vill ska åka... tycker alla är ganska ”tråkiga”
2021-03-06, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag trodde det först eftersom 5 nominerade är mycket. Men nu står det på schemat att de nominerade ska svara på tittarnas frågor så jag utgår ifrån att alla fem är nominerade på måndag.

Såvida inte! det kommer en omröstning om vem vi tyckte svarade bäst/ärligast på frågorna.

Jag är fortfarande otroligt nervös över att det inte är säkert om dessa är de nominerade, jag vill verkligen att Therese sitter löst på måndag.

Tess, Katti och Luis hoppas jag hänger löst på måndag. Hade varit nice med en omröstning efter frågorna, lite synd om Nardos då bara, upplever att hon har svårt att uttrycka sig bra alla gånger vilket kan bli hennes fall då. Å andra sidan bryr sig kanske inte de som vill ha kvar henne så mycket om det så jämnar väl ut sig ändå, hehe.
2021-03-06, 13:02
Medlem
Vilka hänger löst just nu?
2021-03-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tänker lite så jag oxå...känns som att det är någon form av twist på gång 🤔

Yep. Det är ju ett bra sätt att ”röra om” där inne genom att sätta gruppen i position att behöva rädda en också. Väcker känslor som skapar draaaama.
2021-03-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vilka hänger löst just nu?
Simon
Nardos
Louis
Therese
Kattis
2021-03-06, 13:03
Medlem