2021-03-06, 12:24
Medlem
Sir_Ks avatar
Sjukt resultat... T.o.m. jag röstade på Nardos och Simon och jag avskyr Nardos, för jag ville rädda Simon...
2021-03-06, 12:24
Medlem
Denna omröstning kan inte vara annat än riggad!? Alla olika resultat jag kollat, olika forum man läst på osv visade att Simon och Nardos ledde STORT! Hur fan kan då Joel och Tanja vinna? 😯

Vem röstar vi ut på Måndag nu då? Jag vill rädda både simon och kattis. Främst Simon såklart.
2021-03-06, 12:25
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det var snabbt hon hamnade hos honom

Sa jag inte igår att hon ofta ser till att hamna hos honom, och du avfärdade det. Hon har hållt på så här minst en vecka vad jag sett.

Jag sa även att hon tröttnat på Adrian, där hon försökt minst 2 ggr och att hon skulle tillbaka till PEdo
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det var snabbt hon hamnade hos honom

Hon är jävligt smidig dock. Börjar med att massera Steffi, och frågar sen om Pedram vill ha massage. Frågar om han har linne under tröjan så att han kan ta av sig den. Han har inget linne men efter nån minut tar han ändå av sig den.

Kan inte vara lätt att vara Pedrams huvud just nu. Det är dock rätt läge för honom att steppa upp gamet lite så lågan inte bara hålls vid liv utan även förstärks, antingen direkt mot henne eller genom att flirta med.... Emelie. Så får vi se helvetet braka loss.
Senast redigerad av SphincterAni 2021-03-06 kl. 12:29.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Therese får en fingermassage av Pedram. Fel sorts? 😅

Pekfingret ska ha sitt
2021-03-06, 12:27
Medlem
Så jäkla riggat. De visar inga siffror, det borde man fan kräva om de ska använda oss tittare i omröstningar men ändå inte lyssna på oss när det inte blir som de vill...Fy fan vad irriterande, de är ju inte lite fräcka heller och riggar nån liten skitsak utan verkligen en stor omröstning..
2021-03-06, 12:28
Medlem
https://www.facebook.com/jutte.lirsen

Vem hade kunnat tro att jutte har hängt med i över 10 år?
2021-03-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Så jäkla riggat. De visar inga siffror, det borde man fan kräva om de ska använda oss tittare i omröstningar men ändå inte lyssna på oss när det inte blir som de vill...Fy fan vad irriterande, de är ju inte lite fräcka heller och riggar nån liten skitsak utan verkligen en stor omröstning..

Visade de inte ens slutresultatet? De använder oss endast för reklampengar, visar att såhär och såhär mycket interaktioner får vi från tittarna.
2021-03-06, 12:33
Medlem
Äntligen fungerar Flashback igen! Jag fick abstinens, har blivit beroende av tråden för utan denna live-chatt så hade programmet varit riktigt dåligt.

Observation: Judith är nu på Tanja igen, första hon gör är att ta med henne på ett bad. Det påminner lite om när en ny cool unge börjar på skolan, då kommer en sån som Judith och spelar över och tar med den nya coola ungen ifrån alla andra för att få den för sig själv. Inte nog med det men någon nämnde att Judith gör en konstig dialekt ibland som hon egentligen inte har och jag har knäckt koden: hon låter som ett barn gör i tecknade filmer. Hon pratar som ett barn...

I poolen så började dom prata om något och Judith kläcker ur sig att henne vill man minsann inte bråka med, hon började nämna en massa konstiga saker om att hon analyserar jada jada. Jag tror att hon ville höra "du har ADHD" i vanlig ordning.

Ska bli intressant att se vad dagen bjuder på, förväntningarna är faktiskt otroligt låga. Vad tror ni... Kommer Judith att prata om sin icke-existerande ADHD idag och isåfall hur många gånger?

Jag tror att hon kommer att prata om det alldeles strax, hon måste få sin dagliga dos av ADHD snack, och ikväll ska efter lite alkohol tror jag att hon kommer att prata om det två gånger. Den ADHD som hon inte har.

Nä, vad bitter jag är. Jag tål inte min favorit längre. Hon har tappat toppen helt.

Favorit: Simon (förr Judith), följt av Nardos tror jag faktiskt att jag tycker nu i dagsläget. Steph kanske är värdig en tredjeplats i mitt hjärta idag.

Top 3 sämsta:
11 Emelie /Adrian
12 Judith / Adrian
13 Therese
2021-03-06, 12:34
Medlem
Får Emelie någon hjälp i köket alls av Adrian och Tanja? Har knappt sett dem i köket
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag såg hela Tanjas könsorgan. Vid ett tillfälle råkade hon dra undan baddräkten lite för mycket under rakningen.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag såg hela Tanjas könsorgan. Vid ett tillfälle råkade hon dra undan baddräkten lite för mycket under rakningen.

Hon har visat det fler gånger. En gång vid yogan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in