2021-03-06, 10:34
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kan tycka att Nardos och Simon förtjänade den där. Dom utvecklades mest under veckan, kompromissa bäst och var mest olika och var tvungna att mötas halvvägs.

Farligt att ta med en omtyckt influenser i BB, än värre är att det är produktionen som frågat nästan varje deltagare från ph om de vill vara med så detta är ingen som ansökt till programmet självmant.

Nu ska jag inte vara bitter men jag tycker lite synd om Nardos och Simon.

Är det en immunitet kvar eller blir det fem stycken som hänger löst?
Jag håller med! Jag tyckte faktiskt att de två förtjänade det mest den här veckan. Rätt sjukt om Tanja kommer fortsätta ha ett sådant stöd genom hela programmet, inte rättvist alls.

Med tanke på resultaten i alla omröstningar kan de två knappast vunnit med någon stor marginal?
2021-03-06, 10:35
Medlem
Känns inte rätt med röstningen, majoriteten ville ju ha kvar Simon och Nardos..
2021-03-06, 10:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Aj, aj, AJ.. Simon din drummel. Inte läge för dumma kommentarer!
Han sa bara högt vad alla tänkte
2021-03-06, 10:37
Medlem
Blev väldigt förvånad när jag gick in och såg att nardos och Simon inte blev räddade. Mycket konstigt. Men skit samma nardos ska inte ut på måndag hon kommer vara kvar länge. Så ni får dras med henne lång tid
2021-03-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig

Må så vara, men de tittare som redan bestämt sig för att ogilla honom brinner av än mer.
Medlem
royalqualitys avatar
BB leverera igen!
Inget snack på att BB fifflat med röstningen.

När man döljer procentantalet under röstningen tyder detta på att man manipulerar röstningen.

Under hela veckan har man sett att Simon och Nardos haft mer röster än Joel och Tanja. Men vid immunitets röstning så avviker röstningsmönstret den gångna veckans.

Detta är lurendrejeri rakt igenom och BB pissar på oss tittare. "I slutändan är det BB som avgör". BB är inget utan oss tittare och borde vara jävligt försiktiga med sitt fulspel. I slutändan är det vi tittare som ser till att BB existerar.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Missade det. Vad sade han?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag håller med! Jag tyckte faktiskt att de två förtjänade det mest den här veckan. Rätt sjukt om Tanja kommer fortsätta ha ett sådant stöd genom hela programmet, inte rättvist alls.

Med tanke på resultaten i alla omröstningar kan de två knappast vunnit med någon stor marginal?

Som jag skrivit hade hon varit 1 procent oskön så hade hon fått det jobbigt så tycker inte det är så orättvist. Bara se på Anty förra året
2021-03-06, 10:39
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Blev väldigt förvånad när jag gick in och såg att nardos och Simon inte blev räddade. Mycket konstigt. Men skit samma nardos ska inte ut på måndag hon kommer vara kvar länge. Så ni får dras med henne lång tid

En del av oss har börjat gilla henne, så nu kan du sluta leka duktig och tro att alla är rassar här. Fatta vad skumt att folk ibland dömer någon efter deras personlighet!? Makalöst!
2021-03-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Missade det. Vad sade han?

”Influencerröster.”
2021-03-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem har inte vågat lägga upp detta ännu på ngn av sina kanaler dvs IG - FB el Twitter ännu undrar om dem ens vågar det efter detta riggade skit!

Detta kan inte vara annat än riggat, fy fan så fega de är... Vad fan har de ens omröstningar för när de ändå tar de/de vill ha kvar o bryr sig inte vad röstningen sa...Fy fan, så fult av dem. Usch. Bomba deras Instagram, men de tar väl bort de fega jävlarna.
2021-03-06, 10:40
Medlem
Citat:

Vad sa Simon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in