2021-03-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kan tycka att Nardos och Simon förtjänade den där. Dom utvecklades mest under veckan, kompromissa bäst och var mest olika och var tvungna att mötas halvvägs.

Farligt att ta med en omtyckt influenser i BB, än värre är att det är produktionen som frågat nästan varje deltagare från ph om de vill vara med så detta är ingen som ansökt till programmet självmant.

Nu ska jag inte vara bitter men jag tycker lite synd om Nardos och Simon.

Är det en immunitet kvar eller blir det fem stycken som hänger löst?

ja inte en chans att det sitter 5 på måndag
2021-03-06, 10:28
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bara det gamla vanliga tjafset. Du har inte missat något viktigt.
Luis hade en utläggning om att dricka urin och pressa tillbaks sina egna bajskorvar upp i röven för hälsans skull, men man börjar vänja sig vid honom nu.

MVH/Gnomegirl.

Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det var två stora samtalsämnen under i kvällen.

Nummer 1 Judith som skrek. "Det här huset bryyyyter neeer oss! Vi kommer bryta ner varandra!" "De vill bryta ner oss i det här huset men vi ska vinna över huset". "De skadar oss som bananer". "Jag har sååå mycket ångest och har gråtit jag vet inte hur många gånger och JAG HAR ALDRIG haft ångest i mitt liv innan." "Jag döööör här inne." "Jag är heeelt lost i detta huset".

Nummer 2 Den tre timmar långa kiss-diskussionen. Louis sa att Pedram skulle stoppa upp någon annans bajs i sin anal för att Pedram på så sätt skulle få bättre tarmflora. Luis sa också att det är bra att dricka sådant som kommer ur kroppen så som kiss och att kiss är sterilt. Då blev Pedram besatt och ägnade timmar till att diskutera med först Luis och sedan gå runt till alla andra i huset och tjafsa om att kiss inte alls är sterilt.
Tackar!

Usch kan verkligen höra Judiths röst när jag läste det de inlägget.

”Jag säger hela tiden: Judith, VaR Dig SjäLV, hA iNgeN åNgEst”.

Fyfan.
2021-03-06, 10:29
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Jag kan tycka att Nardos och Simon förtjänade den där. Dom utvecklades mest under veckan, kompromissa bäst och var mest olika och var tvungna att mötas halvvägs.

Farligt att ta med en omtyckt influenser i BB, än värre är att det är produktionen som frågat nästan varje deltagare från ph om de vill vara med så detta är ingen som ansökt till programmet självmant.

Kunde inte hålla med mer.
Medlem
Citat:

Hon har ju faktiskt slaktat förväntningarna dock, hade hon inte vart influencer tror jag att hon hade varit ännu mer överlägsen. Med det sagt håller jag med om att Simon och Nardos borde blivit räddade !
Medlem
Conny63s avatar
Har påpekat detta förut är så riggat
2021-03-06, 10:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Sluta tro att vi eller nån annan grupp kan styra röstningen.

Även om vi röstar samma så bräcker det inte dom 400.000 som kollar på tv-avsnitten och har en helt annan bild av huset än oss.
Gå igenom grupperna och deras intern röstningar sedan så fundera på ordet RIGGAT!
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Skojar dem med oss nu????
Samtliga Grupper har röstar på Simon & Nardos SAMTLIGA och hur fan gick detta till månne????
Joel & Tanja vad i helvete pågår i huset som man inte får grepp om!
Detta resultat stämmer INTE på långa vägar!

Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Exakt, ALLA grupper har sagt att det ska röstas på Nardos och Simon. Det här resultatet är riggat.
Fyfan vad fult.

Ja, vad i helvete
Medlem
Vad händer, har inte kollat något idag och typ inte igår heller, men blev inte Simon o Nardos räddade? Vad håller 4:an på med, de fattar väl att vi fattar att allt är bara såååå jävla riggat...Dags att ställa dem mot väggen. Kan alla bara skicka ett mail, skriva på deras Facebook/Instagram osvosv.
2021-03-06, 10:31
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så Luis ryker alltså på måndag, eller vad tror ni?
Nja..men han borde ta sig en funderare på sin hälsa,obehagligt att höra hur han flåsar bara han går några meter.
2021-03-06, 10:32
Medlem
DjPuttes avatar
Dem har inte vågat lägga upp detta ännu på ngn av sina kanaler dvs IG - FB el Twitter ännu undrar om dem ens vågar det efter detta riggade skit!
2021-03-06, 10:32
Medlem
haha det gick inte som bbpolisen ville (du vet hen som styr röstningarna) får vi rösta ut så skickar vi hem narcosen fort som fan
2021-03-06, 10:34
Medlem
destroyer93s avatar
Let’s face it. Katti åker på måndag tyvärr. TV4 ser nog till att blir så om inte annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in