2021-03-06, 04:02
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Vaccinpasset kommer nog ändras till att man ska ha ett negativt covidtest när de märker hur många som väljer att inte vaccinera sig.

Vaccinationspasset kommer inte bli verklighet. De är påväg att införas men motståndet kommer bli för stort och för jobbigt för makthavarna så man kommer tvingas slopa det. Fascistiska sängvätare som Harrywinston och Takadadogndogdgng får fantisera vidare.
Citera
2021-03-06, 04:10
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Vem bestämmer att "inte pandemi lagen trumfa grundlagen"?

Vem bestämmer om att en pandemi-lag bryter mot grundlagen?
Det kan jag inte svara på. Kanske högsta domstolen? Jag vet faktiskt inte.
Citera
2021-03-06, 04:11
Medlem
hardusettminapas avatar
Imorgon blir startskottet för en vår full av coronaprotester. Stockholm kör, UK kör, Berlin kör, på Irland är man livrädda efter förra helgens våldsamma protest i Dublin och gör allt för att försöka stoppa morgondagens nya protest, utan framgång som det ser ut. Mycket mer är planerat de närmaste veckorna och protesterna kommer bara bli större och mer omfattande ju längre repressionerna pågår. Makthavarna och psykopaterna kommer nu få veta att de lever

Sängvätarna gör bäst i att tejpa fast 14 munblöjor i ansiktet och låsa in sig i källaren, för det kommer bli stora folksamlingar varje helg i varje stor stad i månader framöver. Stora super spreader events

Underbart.
Citera
2021-03-06, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det kan jag inte svara på. Kanske högsta domstolen? Jag vet faktiskt inte.
Våra folvalda är de som bestämmer.
Citera
2021-03-06, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ändå tittar ett flertal länder just nu på möjligheten att fram ett vaccinationsintyg som ger människor som tagit vaccinet rätt att besöka pubar, restauranger, sportevenemang, konserter, offentliga lokaler etc.

Så du kan ju inte förneka att det är på gång. Ingen kommer ju köra in sprutan i en med tvång men om man inte tar den blir man en andra klassens medborgare med begränsad rörelsefrihet, helt enkelt.

Om (när) detta blir verklighet kommer dock hundratusentals/miljontals människor ställa till med kaos. Även om de är i minoritet är de tillräckligt många och tillräckligt arga för att göra livet surt för de makthavare som försöker pådyvla oss detta.
Nej lille vän inte kommer hundratusentals/miljontals människor ställa till med kaos" för att man inför ett vaccinationspass.

Hur många miljoner människor har hittills protesterat mot de nödvändiga inskränkningar man har infört på grund av Corona?

Hur många människor i Sverige?

Du ger uttryck för maktlöshet.
Citera
2021-03-06, 04:22
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Absolut. Ingen tvingar dig att gå på bio eller att handla i butik. Att ha ett arbete har heller aldrig varit ett tvång.

Försämrad livskvalitet för de som vägrar ta det experimentella genoccinet?

Det kommer inte hända, motståndet kommer bli för stort. Bäst du drar på dig ett gäng dumblöjor och gömmer dig under sängen ett tag till.

Det gläder mig att du tänker ta genoccinet och därmed minskar din fertilitet, och i bästa fall t om blir helt steril. Dina fascistiska sängvätargener klarar vi oss utan.

Det finns alltid en silver lining
Citera
2021-03-06, 04:24
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Våra folvalda är de som bestämmer.
Nä, det är det inte. De är dom som stiftar lagar. Men det är jurister som tolkar lagarna.
Citera
2021-03-06, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Nä, det är det inte. De är dom som stiftar lagar. Men det är jurister som tolkar lagarna.
Okej, ge mig en källa som stöder det du påstår när det gäller våra grundlagar?
Citera
2021-03-06, 04:30
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nej lille vän inte kommer hundratusentals/miljontals människor ställa till med kaos" för att man inför ett vaccinationspass.

Hur många miljoner människor har hittills protesterat mot de nödvändiga inskränkningar man har infört på grund av Corona?

Hur många människor i Sverige?

Du ger uttryck för maktlöshet.

Härskartekniker från korkade SD-bimbos? Tillåt mig småle.

Jag kan upplysa den lilla SD-bimbon om att i Berlin var det drygt en miljon människor som protesterade i höstas. Per helg. I många andra länder var det tiotusentals. Då var det fredliga protester. Nu, 9 lockdownmånader senare är det mångdubbelt fler som lessnat och insett vad det handlar om. Vad tror du sker den dagen vi tvingas ta till våld? Vilket vi redan börjar se. Det räcker att några hundra gör det så blir det kaos. Se på Dublin förra helgen. Helvete vad livrädda de är för att det ska upprepas imorgon.

För övrigt sorgligt att se partiet man en gång röstade på springa globalisternas ärenden. "Nödvändiga inskränkningar"
Senast redigerad av hardusettminapa 2021-03-06 kl. 04:32.
Citera
2021-03-06, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryggmastaren1
Spontant så undrar jag, du verkar inte vara speciellt smart själv, så vilken grupp tillhör du?

Oroa dig inte över mig. IQ i den 99:e percentilen. Vaccinerad sedan länge.

Jag har noterat vilken typ av människor som vägrar vaccination och det är som sagt botten av den arbetsförmögna befolkningen. Lägre IQ än så så blir man nog vaccinerad, på den nivån brukar man nog följa direktiv från högre ort.
Citera
2021-03-06, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Härskartekniker från korkade SD-bimbos? Tillåt mig småle.

Jag kan upplysa den lilla SD-bimbon om att i Berlin var det drygt en miljon människor som protesterade i höstas. Per helg. I många andra länder var det tiotusentals. Då var det fredliga protester. Nu, 9 lockdownmånader senare är det mångdubbelt fler som lessnat och insett vad det handlar om. Vad tror du sker den dagen vi tvingas ta till våld? Vilket vi redan börjar se. Det räcker att några hundra gör det så blir det kaos. Se på Dublin förra helgen. Helvete vad livrädda de är för att det ska upprepas imorgon.

För övrigt sorgligt att se partiet man en gång röstade på springa globalisternas ärenden. "Nödvändiga inskränkningar"
Är det detta du avser med "folie-hatt miljonerna"?

01 Aug 2020
Protesters who came from across the country

Police estimated that about 17,000 people turned out.
https://www.nationalheraldindia.com/international/thousands-protest-in-berlin-against-coronavirus-restrictions

Ge mig källa till ditt påstående om "drygt en miljon människor som protesterade i höstas."?
Citera
2021-03-06, 04:39
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Okej, ge mig en källa som stöder det du påstår när det gäller våra grundlagar?
Varför ska jag ge dig en källa? Du kan väl googla som alla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in