2021-03-06, 00:12
Medlem
kukflashs avatar
Har killen med mössan tagit av sig den än eller börjar det växa svamp under?
Medlem
Papi 🤢🤢

"Jag hade en gäri"

Uääääääh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Varför sitter Luis och snackar skit om Nardos och Emelie. Tycker helt ärligt att inte någon av tjejerna springer efter Adrian och om det är någon som gör det så är det isf Therese men henne vågar han inte kritisera. Usch att gå på folk som sina utseenden.

Samtliga tjejer i huset förutom Kattis (och möjligtvis Tanja) har upprepade gånger sagt att de önskar att en hunkig kille skickas in i huset. Det är det han pratar om. Och han har heelt rätt!
2021-03-06, 00:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, tolkade det så. Luis sa att Pedram kan spela badboy i huset för att "vi" (de andra deltagarna) låter honom vara det.

oof.

Luis är cool. Jag börjar gilla honom mer och mer.
Dessutom är han jäkligt het på något mysko vis.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 00:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du är smartare än så här. Om man kan vinna tävlingar och vinna immunitet så får man mer tid på sig att visa sin personlighet och potentiellt vinna tittare, som i sin tur kan rösta en kvar. Suger man på tävlingar riskerar man att hänga löst tidigt och att åka ut. I sista steget är det givetvis tittarna som avgör, men det finns ingen uppsida i att suga på tävlingarna. Ingen gillar förlorare.

Du kan förlora varenda tävling och fortfarande bli kvarröstad av tittarna varje vecka. Att vara fet och äldre ger dig inte automatiskt massor med minuspoäng hos tittare. Jag håller Katti och Luis högre än många av dessa yngre stjärnor, gör inte du det? För just nu argumenterar du för att de med all rätta skall ut först.

Sen behövs deras ålder i gruppdynamiken, men du kanske konstant är ute efter fingrar-i-röven-tugget som poolhuset nyss erbjöd.

Smartare än vad?

"Om man kan vinna tävlingar och vinna immunitet så får man mer tid på sig att visa sin personlighet" skriver du.

Att man kan visa sin personlighet mer när man är immun kontra när man hänger löst stämmer ju inte. De rätta sidorna kommer fram när man hänger löst och visar känslor. Pedram, Katti, Emelie är praktexempel på detta. Menar du att med en immunitet har man mer andrum och kan fortsätta spela på en falsk fasad? Det är ju raka motsatsen till att visa sin riktiga personlighet.

Många gillar förlorare btw.
2021-03-06, 00:14
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Samtliga tjejer i huset förutom Kattis (och möjligtvis Tanja) har upprepade gånger sagt att de önskar att en hunkig kille skickas in i huset. Det är det han pratar om. Och han har heelt rätt!

Ja, den delen har han rätt i. Men jag ser inte att någon springer efter Adrian.
2021-03-06, 00:14
Medlem
Om Adrian får en fråga svarar han alltid med en motfråga, som nyss "Vad tycker ni?" 🙄
2021-03-06, 00:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Varför sitter Luis och snackar skit om Nardos och Emelie. Tycker helt ärligt att inte någon av tjejerna springer efter Adrian och om det är någon som gör det så är det isf Therese men henne vågar han inte kritisera. Usch att gå på folk som sina utseenden.

Luis kanske är lite tänd i hemlighet på Tess. Har märkt att han tar henne i försvar i alla väder och dessutom hänger på när hon drar igång med sina Emelie-rants.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Luis är cool. Jag börjar gilla honom mer och mer.
Dessutom är han jäkligt het på något mysko vis.

MVH/Gnomegirl.

Luis är klart en lesserwisser. Alltid fel med Twist. Hans röv är för het ibland.
Men Joel gillar den.
Medlem
MEN GUUUUUUUD jag kände inte igen nytillskottet

VEM har bränt upp hans mössa?!?!?!? Är SÅ glad

Och lite kär igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man är en människa sky. Med alla för och nackdelar. Man går vidare. Gårdagen är inte viktig längre.
Jag är en enkel Groda, med alla brister men också en lång tunga som äter kryp som börjat på s...
finns inget stopp på hur mycke man kan älska en groda, du e klockren i det mesta, löve you
Medlem
Lala.s avatar
Jag kräks!!!
Pedram sitter röd i ansiktet och berättar att han hade en tjej som hela tiden sa ”Si papp” och att han då bara ”oooh lets go to the bed”.
Det är verkligen peddo varning ⚠️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in