Citat:
Ursprungligen postat av
Sandkaka
Du har fel. Diagnosen som Esbjörn har, lindrig kognitiv funktionsnedsättning, innebär att en märkbar nedsättning av den kognitiva funktionsförmågan från en tidigare funktionsnivå etc.
Du kan förneka det hur mycket du vill, men det är sedan länge utrett att Esbjörn inte fungerar som han ska längre. Ebba borde åtminstone ha anat det eftersom hon säger att hon lärde känna Esbjörn under sommaren.
Eller är det så att Ebba inte heller fungerar som hon borde? Märkte Ebba I själva verket att Esbjörn inte var helt på banan och utnyttjade situationen?
Jag tror att det kom som en kalldusch för Ebba att Esbjörn sedan många år har en dokumenterad märkbar nedsättningen av den kognitiva funktionsförmågan. Det hade hon inte räknat med.
Vad mycket goja du skriver, om du läst nåt i papperen, så blev Esb orolig när han fick börja skriva lappar vad han skulle handla i affären, och han kunde inte hålla reda på sina kommande möten i huvudet längre...
Han började alltså bara bli som vi övriga varit hela våra liv...
Ni är ju äckligt sjuka i huvudet som ni förvränger saker och ting...
Han har ju få är sjutton nyligen skrivit en generalfullmakt till MPL men det är ni idioter inte det minsta oroliga för, för det har ju er Jesus, Binninge intygat att hon bara gör det av ren GODHET... sjukt är bara förnamnet...
Edit, hoppas detta inte blir missriktad, då jag numera bara skummar igenom det dravel ni skriver lite lätt, om jag skulle råka ha missförstått kärnan så ber jag om ursäkt...
Jag skulle vilja se vår statsminister genomgå testet Esb fick göra, han skulle inte ens kunna prestera hälften så bra... för att inte nämna USA:s nuvarande president...