2021-03-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Tror att han sade att han tog ut semester.

Har missat vad Alingsås jobbar med?
Citera
2021-03-05, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Har missat vad Alingsås jobbar med?

Något med kundtjänst vill jag minnas. Fy fasen vilken skräck att bo i en månad i hennes lilla hundkoja.
Citera
2021-03-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossa-nova
Något med kundtjänst vill jag minnas. Fy fasen vilken skräck att bo i en månad i hennes lilla hundkoja.

Tack! Hennes ställe är 23 kvadrat, eller om man så vill 5×5 meter. Fast å andra sidan, överlever de det där, så här de potential.

Den är han förstås ordentligt gullig. Blev ledsen när han inte fick krama kronprinsessan. Och får träffa sin första hardcore-vegan för första gången i livet.

Grävis verkar mer och mer sympatisk. En vanlig hygglig kille man vill bara kompis med. Men oj vad jag har svårt för såna där feminister. Inte feminism som sådant, men dessa kvinnor med trygg bakgrund, ekonomiskt stabila, bra utbildning, säkert position i samhället, som inte förstår hur otroligt privilegierade de är. Bara detta att flytta ut till något jävla hus nånstans. Och alltid ha argumentet "men du är ju man, du förstår inte", i bakfickan.

Hon tror feminism är "systerskap", att hon kan bära kassar, betala notan eller köra bil. Bättre problem än så här hon alltså inte stött på.

Socionoman kommer aldrig att erkänna att hon har haft det mycket enklare, och kommer alltid att ha det mycket enklare än Grävis. Detta kommer alltid att vara en irritation för honom, och för denna enda anledning är förhållandet dödsdömt.

Förstår inte hur Ellilår och Kaviar inte kunde hitta någon lämplig tidigare. De är precis som tusentals andra stockholmare, den ena lika utbytbar som den andra. Så något annat vi inte sett än, är det som gör att detta är dödsdömt.
Senast redigerad av 25cm-slak 2021-03-06 kl. 00:38.
Citera
2021-03-06, 02:30
Medlem
Crapmagics avatar
Hur man står i en rulltrappa, det är stora frågor som disputeras

Det där mindre fagra paret verkar vara klass-fixerade

Den oreanga mannen bjussar på skäggfläckar, no no
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-06 kl. 02:35.
Citera
2021-03-06, 02:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Tyvärr är hon så totallåst i sin PK-värld så varken 1 eller 2 kommer hända. Antingen hittar hon en FI-kille som hon kan dominera, blir lesbisk eller förblir ensam.
Kanske inte värdens svåraste saker att blidka avhållsamhet från att bära Linas matkasse
(så länge hon bara hatar invandrare som efter-gift) du vet väl att belöningen efter en sådan förspels-återgift att låta henne bära tungt kommer senare i sängen för Tom Bovallius JR, bara släpp alla krav, ta på sig bäbymössan med hakband, luta sig tillbaka & låta henne stå för
*grävjobbet* eller *långvården*

Jag har f.ö verkligen svårt att tro att folk inom vården behöver lägga sig på psykolog-chiffoniern
när dom komme hem, själv utsätter jag vården för stora prövningar just nu men tvivlar på att dom tar med sig jobbet hem, det dom vill prata om runt middagsbordet är väl för fan frågor som rör personalen själva!, inte vårdtagare, det där kändes regisserat för kameran.

Lars var väl ögonläkare vid första ögonkastet? varför kunde inte han bara bjuda till &
kontra hennes covid-patienter med något besvärlig glaskropp som vägrade lossna
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-06 kl. 03:16.
Citera
2021-03-06, 03:12
Medlem
Känns som att feministen undermedvetet vill bli satt på plats men det kommer inte hända eftersom han verkar för lugn och snäll, detta kommer nog skapa frustration hos henne. Sannolikt också därför många feminister vurmar för temperamentfulla män från mena. Allt feministiskt snack är lite av ett spel för galleriet.
Citera
2021-03-06, 06:21
Medlem
Ridnes avatar
Fick ångest å grävis vägnar av senaste avsnittet. Det enda jag kunde tänka när hon började gapa om sin extremfeminism var "FLY GRÄVIS FLY MEDAN TID ÄR!" Han verkar vara en skön snubbe och tycker inte att han förtjänar att paras ihop med en sådan som hon.

Inte nog med henne.. Lärarstudenten ville klä sin son framtida i rosa klänningar också. Dessa socionom-och lärarstuderande är nästan alltid feminister. Vad kommer det sig? Blir de hjärntvättade på universitetet eller är de knäppa från början?

Varför skaffar inte dessa ultrafeminister sig en chipstuttsprydd manbuninnehavande vänsterjöns-"man" med för mycket östrogen istället eftersom det uppenbarligen inte är en riktig man de vill ha? Grävis, du kan få mitt nummer. Jag är kvinna och definitivt INTE feminist. Usch.
Citera
2021-03-06, 07:34
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur man står i en rulltrappa, det är stora frågor som disputeras

Otroligt larvigt, det är som att hon ska leka världsvan och minsann vet hur man ska föra sig, jag förstår han, varför ska han bry sig om det om han bara bott i sin stad och trivs där. Medans hon givetvis ska tycka att det är världens bästa stad, lärarstudenten måste vara nyinflyttad till Stockholm.
Senast redigerad av Medlemlos 2021-03-06 kl. 07:37.
Citera
2021-03-06, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kanske inte värdens svåraste saker att blidka avhållsamhet från att bära Linas matkasse
(så länge hon bara hatar invandrare som efter-gift) du vet väl att belöningen efter en sådan förspels-återgift att låta henne bära tungt kommer senare i sängen för Tom Bovallius JR, bara släpp alla krav, ta på sig bäbymössan med hakband, luta sig tillbaka & låta henne stå för
*grävjobbet* eller *långvården*

Jag har f.ö verkligen svårt att tro att folk inom vården behöver lägga sig på psykolog-chiffoniern
när dom komme hem, själv utsätter jag vården för stora prövningar just nu men tvivlar på att dom tar med sig jobbet hem, det dom vill prata om runt middagsbordet är väl för fan frågor som rör personalen själva!, inte vårdtagare, det där kändes regisserat för kameran.

Lars var väl ögonläkare vid första ögonkastet? varför kunde inte han bara bjuda till &
kontra hennes covid-patienter med något besvärlig glaskropp som vägrade lossna

Klart att även IVA-sköterskor har behov av att prata jobb, och vill ha förståelse även från en ögonläkare vad det är för arbete de utför.

Han kanske inte tycker att trösta patienter som ska bli blinda, är lika tufft som att vårda döende trafikoffer.
Senast redigerad av 25cm-slak 2021-03-06 kl. 08:00.
Citera
2021-03-06, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemlos
Otroligt larvigt, det är som att hon ska leka världsvan och minsann vet hur man ska föra sig, jag förstår han, varför ska han bry sig om det om han bara bott i sin stad och trivs där. Medans hon givetvis ska tycka att det är världens bästa stad, lärarstudenten måste vara nyinflyttad till Stockholm.

Varför vill hon gifta sig? Hon studerar, (vad?), bor i något studentrum, har arrangerade sociala möjligheter att träffa folk, massor med killar villiga att trycka på henne om hon skulle få kåtslag, och inte minst en massa potentiella pojkvänner. Varför hon behöver gifta sig med en snäll kille från en småstad är rätt konstigt, och behöver definitivt utredas mer.
Citera
2021-03-06, 09:13
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fick ångest å grävis vägnar av senaste avsnittet. Det enda jag kunde tänka när hon började gapa om sin extremfeminism var "FLY GRÄVIS FLY MEDAN TID ÄR!" Han verkar vara en skön snubbe och tycker inte att han förtjänar att paras ihop med en sådan som hon.

Inte nog med henne.. Lärarstudenten ville klä sin son framtida i rosa klänningar också. Dessa socionom-och lärarstuderande är nästan alltid feminister. Vad kommer det sig? Blir de hjärntvättade på universitetet eller är de knäppa från början?

Varför skaffar inte dessa ultrafeminister sig en chipstuttsprydd manbuninnehavande vänsterjöns-"man" med för mycket östrogen istället eftersom det uppenbarligen inte är en riktig man de vill ha? Grävis, du kan få mitt nummer. Jag är kvinna och definitivt INTE feminist. Usch.

En "kvinna" som inte står upp för andra kvinnor? Ok, men du ska nog vara tacksam för att andra kvinnor gjort det då. Annars hade du inte ens kunnat skriva det du nyss skrev. Nog med tid slösad på dig.
Citera
2021-03-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
En "kvinna" som inte står upp för andra kvinnor? Ok, men du ska nog vara tacksam för att andra kvinnor gjort det då. Annars hade du inte ens kunnat skriva det du nyss skrev. Nog med tid slösad på dig.
Genusvansinne och manshat är inte att stå upp för andra kvinnor. Problemet är att det finns för få starka och trygga riktiga kvinnor. Som tur är finns det några här på FB. Nog med tid slösad på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in