2021-03-05, 21:50
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Ni kanske missade kvällens roligaste citat:

Deltagarna får precis reda på att en fågel landade på Tess axel.
Några skriker därefter att det ger tur om en fågel bajsar på en.
Sedan frågor Nardos följande: "Men vad betyder det om en fågel landar på ens axel?"
Emelie svarar: "Att du är en fågelviskare".

Jag dör.
Haha missade de 😅
2021-03-05, 21:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Exakt. Hade hon varit lite mer självsäker och laidback och kanske lagt ett litet "move" så hade han fallit direkt. Även märkligt att inte han har ens gjort ett enda försök att komma nära? Båda två är för fega, mesiga och svenska.

(men ja, jag är själv svensk. bara menar mentaliteten....)

Jovisst. Grejen är de vet båda vad som gäller. Har en känsla av att AD har under kedjetiden velat snacka lite. Emelie vill säkert det också men vågar inte släppa till än. Men då är det för sent. Män är ju oftast idioter och känner man att en annan brutta bjuder till lite snabbare så styr annat än förnuftet. Många kvinnor vet det och är också som som kammar in. Emelie är inte på långa vägar "sämre" än Tess, men har en längre startsträcka. (min känsla)
2021-03-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det verkligen en omröstning där tittarna ska få välja vilket par som blir immuna? Isåfall när kommer de avslöja det tror ni? Fan vilken nagelbitare. Hoppas verkligen Simon och Nardos vinner.

Omröstningen slutar imorgon kl 10:00. Gissar att deltagarna får reda på resultatet strax efter det och sedan blir det tittarfrågorna samt att de startar rädda din favorit inför måndagen.
2021-03-05, 21:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, de körde liknande omröstningar förra året, dock inte om par. Röstningen slutar 10:00 i morgon så jag gissar att deltagarna får resultatet strax efter det, kanske redan innan lunch.

Spännande.. Synd att de inte får reda på det ikväll på fyllan
2021-03-05, 21:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Omröstningen slutar imorgon kl 10:00. Gissar att deltagarna får reda på resultatet strax efter det och sedan blir det tittarfrågorna samt att de startar rädda din favorit inför måndagen.

Ja just det.. det är alltså tre till som kommer sitta säkert antar jag och fyra som riskerar att åka på Måndag sen.
2021-03-05, 21:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Grejen är de vet båda vad som gäller. Har en känsla av att AD har under kedjetiden velat snacka lite. Emelie vill säkert det också men vågar inte släppa till än. Men då är det för sent. Män är ju oftast idioter och känner man att en annan brutta bjuder till lite snabbare så styr annat än förnuftet. Många kvinnor vet det och är också som som kammar in. Emelie är inte på långa vägar "sämre" än Tess, men har en längre startsträcka. (min känsla)
Emelie är mer osäker vad gäller killar det ser man det blir lite tunghäfta och blyghet samt som hon sade hon vill inte vara 2:a på knappen, Nu är Tess där och därmed så är AD borta ur Emelies radar och lär så vara också....
2021-03-05, 21:54
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-03-05 kl. 22:13.
2021-03-05, 21:55
Medlem
1754s avatar
Fan att man inte kunde rösta kvar Simon Och Loui. Nu var man ju tvungen att välja mellan sina favoriter. Jag röstade på Simon och Narnia.
2021-03-05, 21:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Emelie är mer osäker vad gäller killar det ser man det blir lite tunghäfta och blyghet samt som hon sade hon vill inte vara 2:a på knappen, Nu är Tess där och därmed så är AD borta ur Emelies radar och lär så vara också....
Putte, jag tror inte hon hade behövt vara tvåa på bollen om hon chilade lite. Man minns ju själv på dinosauriernas tid, när man var ute på lokal. Man ville inte ha det för svårt
2021-03-05, 21:56
Medlem
Ridnes avatar
Hahah så kul... Tess vill så gärna ragga ihjäl sig på Mössan ikväll men så är hon fastkedjad med enorma Luis. Så nära, men ändå så långt borta. Ser roligt ut
2021-03-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Spännande.. Synd att de inte får reda på det ikväll på fyllan

Ja, som tidigare när deltagarna blev varse om vilka som var nominerade, sen en fest på det. Som bäddat för drama.

Men sådant sker ju inte i detta (barn)program längre, tragiskt.
2021-03-05, 21:58
Medlem
Emelie skitsnackare no 1!🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in