2021-03-05, 21:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag ville att emelie och adrian skulle hålla på med snusk, för att ta ned Tess från sina höga hästar, men hon är så jävla snackig om att hon var fet och alltid i skuggan av andra tjejer hela livet.
Steff hade också varit jobbig för adrian för då hade kärleksdramat och önskningarna från bbflickorna överförts dit.
Nardos kommer kalla det för våldtäkt dagen efter kyssar, om det hade hänt, så jag vill inte det heller.

Men kan nån jävel ta adrian så att Tess hamnar på jorden? Vet inte hur det ska lösas dock.

Det enda som behövs är att Emelie släpper garden. Hur länge tror hon att AD skall orka vänta på lite move.
Hon hade säkert fångat in AD mycket tidigare men hon ger sig själv för lite värde
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Om ca 2timmar kommer Pedram ha spy fest.
Sen kommer den stolte kräk-konnässören i Pedram fram och beskriver spyan som en kulturskatt.
Medlem
Lunatics avatar
Pontus ser ju ut som en skolpojke från 50talelet, i dom kläderna och väska på ryggen.
Såg nu hehe. inte kollat så noga ikväll
2021-03-05, 21:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Känner precis samma sak! Allt hennes snack om ADHD och GBP som hon har noll koll på, är bara massa ordbajseri från Judith numera.
Ja, det var jävligt puckat av henne. Vi som faktiskt har konstaterad cp-damp-ADHD kan inte relatera till hennes jävla husmorskurer hur man botar tillståndet.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sant! Och mössjäveln åkte av från hans PÅGAHUVVÄÄÄÄ. Kom igen, Adrian! Gör helikoptern och charma hungriga Therese!

Hahah låt oss hoppas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det enda som behövs är att Emelie släpper garden. Hur länge tror hon att AD skall orka vänta på lite move.
Hon hade säkert fångat in AD mycket tidigare men hon ger sig själv för lite värde

Exakt. Hade hon varit lite mer självsäker och laidback och kanske lagt ett litet "move" så hade han fallit direkt. Även märkligt att inte han har ens gjort ett enda försök att komma nära? Båda två är för fega, mesiga och svenska.

(men ja, jag är själv svensk. bara menar mentaliteten....)
Senast redigerad av OscarOrso 2021-03-05 kl. 21:41.
Medlem
xrlpyts avatar
Varför offrar de alkoholhaltiga drycker till beer pong, fyll glasen med vatten era nötter..!
2021-03-05, 21:40
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Pontus ser ju ut som en skolpojke från 50talelet, i dom kläderna och väska på ryggen.

Jag gillar Pontus, tycker han är roligast där inne. När han kommer igång med sina tokerier kan man fan skratta högt ibland.
2021-03-05, 21:40
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Sen kommer den stolte kräk-konnässören i Pedram fram och beskriver spyan som en kulturskatt.
Déjà vu
2021-03-05, 21:41
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Exakt. Hade hon varit lite mer självsäker och laidback och kanske lagt ett litet "move" så hade han fallit direkt. Även märkligt att inte han har ens gjort ett enda försök att komma nära? Båda två är för fega, mesiga och svenska.

+1
2021-03-05, 21:42
Medlem
askungens avatar
Citat:
Han är bara gullig ju! Han är överdriven på vissa sätt men han har ändå något!
Rolig, skön, lång och slank 😊
2021-03-05, 21:43
Medlem
Har varit här och tjuvläst sen start så är väl på tiden att jag gör min "13 i topp-lista"

1. Simon
2. Emilie
3. Tanja
4. Stephanie
5. Pontus
6. Katti
7. Joel
8. Adrian
9. Nardos
10. Luis
11. Therese
12. Pedram