2021-03-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Det har hon gjort sen allt började.. Alltså FET promotat henne. De e woodie ska Läzpis som sköter Tess insta

ja men nu har hon lagt upp på sin egna insta också
2021-03-05, 21:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hoppas på det. Jag vill att Pedrams självförtroende ska implodera.

Ja det vore kul
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror mest att hon älskade uppmärksamheten Pedram ger henne.. Men om det nu blir något med Adrian så kommer det bli kaos...

Ja precis, då får vi se hur länge de två kallar varann bruschor!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag gillar Emelie som fan i kväll.

Jag med! Hon har verkligen klättrat på min lista de senaste dagarna. Hon, Simon och Tanja är solklar top 3 för mig ❤
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att Adrian är kapabel till det om han får två cider till.. Hörde att han frågade henne om hon är en förhållandetjej t.ex. Han har definitivt ett intresse och man frågar inte så kanske om man inte vill mer. Släng in ett par Briska till åt grabben hahaha
4,5or wooohoooo hahaha Adrian kommer bli tankad! 😂
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men nu har hon lagt upp på sin egna insta också

Därför de blir så ”skevt” och orättvist.:
2021-03-05, 21:33
Medlem
thepizzakingggs avatar
Varför ska Judith alltid komma med dep talk
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Judith är mästare på att döda fester med hennes värdelösa tuggande om något helt ointressanta saker.
Ja. Jag gillade henne ett kort tag. Sedan dog det ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Därför de blir så ”skevt” och orättvist.:

behöver inte betyda nåt kolla anty förra året därför jag skrev att vi får se vad dem går för
Medlem
Jag ville att emelie och adrian skulle hålla på med snusk, för att ta ned Tess från sina höga hästar, men hon är så jävla snackig om att hon var fet och alltid i skuggan av andra tjejer hela livet.
Steff hade också varit jobbig för adrian för då hade kärleksdramat och önskningarna från bbflickorna överförts dit.
Nardos kommer kalla det för våldtäkt dagen efter kyssar, om det hade hänt, så jag vill inte det heller.

Men kan nån jävel ta adrian så att Tess hamnar på jorden? Vet inte hur det ska lösas dock.
2021-03-05, 21:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1!! Klart.
Han är en TYPISK kille som öppnar sig på fyllan. Vågar dock inte närma sig nykter. Snart så....

Det där är ett svenskt beteende.. Jag vet att han är polack men. Svenska killar brukar vara svinsega med att ragga tills de är skitfulla. Helt annorlunda bara man kommer till England och övriga Europa. Där raggar de som fan Överallt, nyktra.
2021-03-05, 21:34
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1!! Klart.
Han är en TYPISK kille som öppnar sig på fyllan. Vågar dock inte närma sig nykter. Snart så....
Jag tror precis som du! Fortsätter de att få in alkohol så lär han öppna sitt lilla hjärta! ♡

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in