2021-03-05, 20:35
Medlem
Jag har gått från att avsky både Nardos och Simon första tiden, men dom båda har vuxit i mina ögon på nåt sätt. Simon är rätt kul ibland!

Hoppas Kattis bli kvar på måndag, hon behövs tycker jag 🥳

Har dock ingen favorit än jag vill se som vinnare, men desto fler jag kan tänka mig vilja skicka ut. Pedram och Joel står högt på den listan 😒
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ikväll, efter drygt ett år, inser jag att jag alltid läst ditt namn fel!! Alltid trott att ditt nick var KetchupSLASKaren

Jag har läst "KetchupSLAKTaren"..

Herregud
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram in da hooouuuuuse..!

Oof.

https://ibb.co/HttJByZ
2021-03-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram in da hooouuuuuse..!

Oof.

https://ibb.co/HttJByZ

trodde det var en hämtpizza han hade bredvid sig
2021-03-05, 20:37
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag tycker att hon verkar värdelös på att hantera konflikter, men jag skulle inte ha något emot att ha kvar henne i huset. Några konflikter måste vi ju få se för att det ska kunna bli en bra säsong

Haha ja det kan ju vata underhållande!

Jag hoppas också att någon säger att adrian är fin utan mössa, för det är han verkligen!
2021-03-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ikväll, efter drygt ett år, inser jag att jag alltid läst ditt namn fel!! Alltid trott att ditt nick var KetchupSLASKaren

Tar mig friheten att fortsätta läsa det som jag alltid gjort, så underbart sjukt namn har jag alltid tänkt

Ser fram emot att se hur denna kvällen fortskrider, Emelie tippar tydligen intresse från Ad the bad till Tess the mess..
😂😂😂😂 Jag äter typ bara ketchup till pommes och då är det fan en ketchupSLASKARE så du har typ rätt.

Just nu är det rätt trist men hoppas på urspårning. Ikväll ska jag hålla mig hemma, dricka vin och se om det händer något. Inte ägna mig åt aktiviteterna i mitt favoritnick i tråden.
2021-03-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Haha ja det kan ju vata underhållande!

Jag hoppas också att någon säger att adrian är fin utan mössa, för det är han verkligen!

ja det är ju underhållande när narcos och peddot skapar drama men när tess gör det så ska hon ut
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt. Alla är över 20. De ska få bestämma själva när de har fått nog så länge de inte super sig medvetslösa eller dylikt förstås.
Exakt. Skitlöjligt.

Haha, pallar inte att Adrian skriker "cider!?" helt desperat, för att han inte klarar någonting annat.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Om det är någon som är en mullvad i huset så är det Adrian. Han intervjuar alltid alla. Eller så är han bara trevlig och vill lära känna folk eller ha något att prata om.
2021-03-05, 20:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Exakt. Skitlöjligt.

Haha, pallar inte att Adrian skriker "cider!?" helt desperat, för att han inte klarar någonting annat.

Lita aldrig på en snubbe som bara dricker cider.
2021-03-05, 20:43
Medlem
Mouchinos avatar
Om vi ska snacka utseende och personlig utstrålning mellan Simon och Pedram så drar Simon förbi honom med hästkrafter.

Simon har den här James Dean aka Leonardo di Caprio attributen utseendemässigt men han har ändå en viss självdistans, han känns ärlig om vem han är och han tar saker med en nypa salt. Känns inte överflödig. Ja Simon ser väldigt bra ut enligt mig!
2021-03-05, 20:45
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Söger ju det, Emelie är en snäll tjej, kanske lite klumpig i truten, men hon menar inget ont.

Emelie är underbar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in