2021-03-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Aldrig hört heller.
Kanske än något skånskt uttryck? Har aldrig hört det.
2021-03-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Japp nu är veckan kommen då de är dax för Therese att packa väskan å sen dra!
Hon har fått tillräckligt med tv tid.
Tröttsamt med denna tomma fasad där allt handlar om utseende bekräftelse och uppmärksamhet🤮
Det är som sagt inget som helst fel att vara snygg!
MEEEN att se ut som porrstjärna med pumpade bröst å läppar, lösögonfransar 24/7 känns lite passé.
Därtill putande evighets sminkningar, bekräftelsebehov deluxe.

Hade det däremot funnits en tilltalande personlighet bakom masken då hade öven situationen varit helt annan.
Therese bege dig ut i verkligheten utan att pasera gå!
Byebye✅

måste säga jag är överraskad men therese&loui får faktiskt helt ok med röster på instagram om det beror å loui låter jag vara osagt
2021-03-05, 20:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men skicka in spriiiiiit nu! Alla är på topp och bara väntar på alkohol
Du är för snabb. Först måste alla hinna bli trötta, så att festen blir skitseg och sämst. Jag lovar att de säkert har en regel, typ "max en laddning alkohol varannan timme" eller något.
2021-03-05, 20:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Du är för snabb. Först måste alla hinna bli trötta, så att festen blir skitseg och sämst. Jag lovar att de säkert har en regel, typ "max en laddning alkohol varannan timme" eller något.

Det verkar faktiskt så.. De får ju knappt uppvisa någon sorts berusning alls. Så fort någon börjar bli bara salongsberusad så måste de dricka vatten.
2021-03-05, 20:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det verkar faktiskt så.. De får ju knappt uppvisa någon sorts berusning alls. Så fort någon börjar bli bara salongsberusad så måste de dricka vatten.
Skitlöjligt. Dagisverksamhet. Fattar inte vad de är så rädda för. Alla vill ju se dem säga olämpliga saker, göra saker de ångrar etc
2021-03-05, 20:32
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vad Therese tror att Emelie säger: Tess har ful inredning

Vad Emelie egentligen säger: Therese är et fin tjej.
Medlem
Anonym396s avatar
Emilie kallar Therese en fin och snäll tjej. Du ska bara veta hur mycket hon har pratat bakom din rygg.

Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Skitlöjligt. Dagisverksamhet. Fattar inte vad de är så rädda för. Alla vill ju se dem säga olämpliga saker, göra saker de ångrar etc

Exakt. Alla är över 20. De ska få bestämma själva när de har fått nog så länge de inte super sig medvetslösa eller dylikt förstås.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Så synd att se Emelie snacka bra om Therese när man vet att Therese gör tvärtom
2021-03-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kanske än något skånskt uttryck? Har aldrig hört det.

Ikväll, efter drygt ett år, inser jag att jag alltid läst ditt namn fel!! Alltid trott att ditt nick var KetchupSLASKaren

Tar mig friheten att fortsätta läsa det som jag alltid gjort, så underbart sjukt namn har jag alltid tänkt

Ser fram emot att se hur denna kvällen fortskrider, Emelie tippar tydligen intresse från Ad the bad till Tess the mess..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mössan ska ha sitt!
Mössan suger ju i sig 70% av all näring Adrian stoppar i sig men den tycker inte om öl. Därför får Adrian inte heller tycka om öl.
Ge mössan några glas vin så kommer den slita sig loss från Adrians skalle och dansa breakdance på bordet.

MVH/Gnomegirl.
Mössan är av i sovrummet. Jag upprepar - MÖSSAN ÄR AV!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Emilie kallar Therese en fin och snäll tjej. Du ska bara veta hur mycket hon har pratat bakom din rygg.

Söger ju det, Emelie är en snäll tjej, kanske lite klumpig i truten, men hon menar inget ont.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in