Citat:
Ursprungligen postat av
Rozenkvarts
Jag vet inte! Är dock väldigt säker på att det inte var placebo. Tog liksom mina droppar och tänkte inte mer på det. Sen kände jag hur bröstvårtorna drogs åt och blev känsliga och styva. Detta är de inte i vanliga fall och detta händer typ aldrig, därför jag absolut inte tror det är placebo.
Har också varit med om att jag blivit sjukt avslappnad när jag tagit lite för många droppar. Det kan man väl inte inbilla sig? Typ blivit dåsig...men den ska ju vara THC fri...samtidigt kan väl ingen olja vara helt utan THC? Och är man riktigt light weight så...
Kanske en bit rosenkvarts som spökar. Det öppnar ju hjärt-chakrat...
--
Jag har stoppat i mig ohemula mängder cannabis med, såväl som utan thc, och och kan inte dra mig till minnes någon 'stiff nipples'-episod.
Men, cbd är ju ganska avsvällande/antiinflammatoriskt/muskelavslappnande -- kan ju vara som så att du haft någon lymfknuta eller svullnad någonstans som lagt sig.
När jag för en drös år sedan när jag, av olika anledningar, ville vara helt ren använde cbd-olja tog jag en inte försumbar mängd 2 timmar före jag gick och la mig. Hade lättare (eller ja, mindre svårt) att somna, och sov lite bättre (eller ja, mindre dåligt). Märkte dock aldrig av någon dåsighet.
:/