2021-03-05, 18:48
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram uppträder som om det är han som har ordnat festen. "Jag säger ju det, Big Brother hör mig! Jag säger ju det!"

Herregud ...
2021-03-05, 18:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ja Pedram BB hör dig, inte alls bestämt i förväg att alkohol skulle in idag. Sup nu ner dig din idiot, spy och gör bort dig, jag har popcorn som räcker hela natten
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Judith har fått mig att inse att jag avskyr när folk pratar om sig själva i tredjeperson.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
tack, inte bara jag som ser det då! Jag blir fasen hungrig när jag ser det men jag tror verkligen jag hade gått upp snabbt i vikt där inne alltså, haha!
Jag med! Kan verkligen inte förstå att de ser exakt likadana ut fortfarande
2021-03-05, 18:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram uppträder som om det är han som har ordnat festen. "Jag säger ju det, Big Brother hör mig! Jag säger ju det!"

Herregud ...
Det var extremt provocerande. Det är ju inte så att de brukar festa på fredagar...
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Judith har fått mig att inse att jag avskyr när folk pratar om sig själva i tredjeperson.
VEM GÖR ENS SÅ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men Grodan har väl alltid nästan rätt, quack

Grodan är mycket bra på att skriva vilket sannerligen uppskattas och dess inlägg skrollas icke förbi! Åsiktsmässigt tycker vi lika ibland medan vissa inlägg kan vara över gränsen för Truthseekers smak. Men älskar oavsett att ha dig, slaskarn, iconen och andra här i tråden precis som förra året! Gillar även att följa er vänskap med varann
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Härligt att se Pedram glad.😀👍 eller vad tycker du Grodan?😀

Nu får vi strax höra att han äger en hotellkedja på Maldiverna
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ja Pedram BB hör dig, inte alls bestämt i förväg att alkohol skulle in idag. Sup nu ner dig din idiot, spy och gör bort dig, jag har popcorn som räcker hela natten

Jag hoppas Tess och Adrian hånglar, och att luften går ur Pedram fullständigt och han slutar kvällen med att gråtrunka i duschen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tror hon menar att hon ser en attraktion mellan Adrian och Tess och att hon är cool med det.

nu sa tess till mössan att dem inte snackat så mycket så dem ska snacka senare när hon inte sitter kedjad
2021-03-05, 18:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Herregud ...

Ja han delar tom ut alkoholen som att festen skulle vara tillägnad honom. Håller med. HERREGUD!
2021-03-05, 18:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram är klädd som att han är redo för ett syrianskt bröllop. Bara lackskorna som fattas

Där bruschan gifter sig med sin 14-åriga kusin. AD är bestman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in