2021-03-05, 18:39
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hjälper det mot en inflammation i en visdomstand? Låt mig tvivla.

Var det inte inflammation i örat? Brukar väl oftast gå över av sig självt. Tandvärken har jag ingen aning om, men jag hade problem med en visdomstand när jag var borta utomlands i 3 veckor och klarade mig på Paracetamol utan några som helst problem.
2021-03-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Haft samma problem och fick äta penicillin i 14 dagar och det släppte på dag 13!
Det kan iofs vara olika, men jag tycker det borde kollas innan man gav bara Al och Ip.

jaa, det beror ju på vad som orsakar det, är det en allvarligare inflammtion så räcker det ju inte, men de kanske börjar med det o blir det inte bättre så borde han få en tandläkare/läkare som kollar på det, han kanske har fått det i bikten..? Att någon kommit in och tagit sig en titt, han har väl haft ont sedan i förrgår va?
2021-03-05, 18:41
Medlem
xrlpyts avatar
Har Adrian och Emelie kommenterat sovsituationen idag..? Tänker de fortsätta sova ihop, eller blir det nya sängkonstellationer igen?

Jag gissar att Emelie gärna fortsätter sova med Adrian..
2021-03-05, 18:42
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Är det någon mer än jag som tycker att de äter hela tiden i det där huset? Det i kombination med så lite motion så borde alla bli överviktiga, de måste ha en sjuhelsikes ämnesomsättning, för det är ingen som gått upp i vikt under programmets gång än va? Tycker alla ser ut att ha ungefär samma vikt som när de gick in.

Vadå nånsin? Isf jooo!
2021-03-05, 18:42
Medlem
Paladins avatar
Jag vet att många vill ha ut Tess men jääääklar vad jag är trött på Emelie. Hon, om någon, är intetsägande, tråkig, spydig, sur och en allmänt tarvlig person. En riktig småstadsskvallermentalitet.
2021-03-05, 18:43
Medlem
Kom in i samtalet precis! Vad pratar Emelie om? Har Tess hookat ad eller vad? Tell me!!
2021-03-05, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
30 är ungt, beroende på perspektiv förstås. Högskoleutbildad och jobb på statlig myndighet, som hon iofs sade upp sig från för att vara med i BB. Jag tror inte hon får svårt att hitta nytt jobb när hon kommer ut. Har tydligen haft råd med en lägenhet för 11k i månaden..

Att ha hobbyläst arkeologi (eller vafan var det?) och jobba som handläggare kan väl vem som helst göra. Du behöver vara ostraffad bara.
Varför ska man vara avundsjuk på det?

Jag tycker att du är nice om du knegar och försöker vara vettig iaf.

Gillar inte hennes mobbingstil.
2021-03-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Vadå nånsin? Isf jooo!

men va...? Läs mitt inlägg igen för antingen har du läst fel eller quotat fel inlägg.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Är det någon mer än jag som tycker att de äter hela tiden i det där huset? Det i kombination med så lite motion så borde alla bli överviktiga, de måste ha en sjuhelsikes ämnesomsättning, för det är ingen som gått upp i vikt under programmets gång än va? Tycker alla ser ut att ha ungefär samma vikt som när de gick in.
Håller med
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Kom in i samtalet precis! Vad pratar Emelie om? Har Tess hookat ad eller vad? Tell me!!

Tror hon menar att hon ser en attraktion mellan Adrian och Tess och att hon är cool med det.
Medlem
xrlpyts avatar
Stör sig Emelie på att Tess är flörtig mot Adrian? Är det ens Tess och Adrian hon menar?

Ibland när Emelie förlorar den där koncentrerade, bitchiga looken (och den bekymrade rynkan i pannan försvinner) så ser hon ut litegrann som en ung Jennifer Garner.
2021-03-05, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Håller med

tack, inte bara jag som ser det då! Jag blir fasen hungrig när jag ser det men jag tror verkligen jag hade gått upp snabbt i vikt där inne alltså, haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in