2021-03-05, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Mycket handlar om vad känslorna grundar sig i. Om det grundar sig i avundsjuka, lycka, empati eller ondska

Känslorna hos deltagarna, eller de som kommenterar?
2021-03-05, 18:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Man vill ju att Tess ska sitta löst. Men om man sitter löst som par så att det blir hon, Luis och katti så blir det nog svårt att få ut henne om man röstar på den man vill ska vara kvar som förra veckan.

Mitt mål är IAF att rösta kvar katti så pk-flingorna får gråta lite till.
Tess ska ut, men många hoppas/tror hon ska kn”””a i huset och kanske räddar. Tyvärr.
2021-03-05, 18:18
Medlem
Sa Therese nyss ”vad snygg du är” till Pedram? Hon kommer knulla sig vidare i denna tävling
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Simon skall bli "rövfull" ikväll sa han

Weho!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Haha älskar att Luis trivs med att sitta ihop med den vuxna fjortisen, men Therese vill bara springa iväg och grina
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
ursäkta har jobbat 24sju,pedrit räddad hur ,var och närdå menar du

fan sitter han säkert eller vadå.

ja mössjäveln räddade honom efter han vunnit en tävling där han fick göra någon immun
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja att få se människor mötas i ögonblick som dessa slår de stunder vi sett av gnabb och irritation mellan Simon och Nardos. Underbart fint att se hur människan är kapabel att anpassa sig färga av sig på varandra. Vi är alla så olika men tillsammans utgör vi den vackraste färgklicken på denna jord.
Fint uttryckt. Ja jag blir tacksam att få ta del av det så här på andra sidan skärmen. Tur att det finns bjussiga personer som ställer upp så vi får vara med på ett hörn.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har du inte märkt att Therese är uppmärksamhetssökande? Under vilken jävla sten har du legat senaste veckan?
Jag kollar på BB. Att ta på sig ett par tajta jeans är inte att vara uppmärksamhetssökande. Jag tror att många inte förstår vad ordet betyder. Hon drar ju sig tvärtom undan mest hela tiden, hon är sällan den som pratar mest under husmöten osv, hon verkar inte alls vilja stå i centrum hela tiden. Pontus och Simon och Nardos är uppmärksamhetssökande.
2021-03-05, 18:19
Medlem
tror fan luis hade kunnit sitta fastspänd varje vecka om bb gav han en säker finalplats
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tess ska ut, men många hoppas/tror hon ska kn”””a i huset och kanske räddar. Tyvärr.
Hon kommer inte göra det ena eller det andra i huset Tess hon är bara där för att visa upp sin kropp, Nu tror väl alla att hon ska det bara för att AD & Pedram jagar henne....
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Håller med.
Har han uttryckt nåt om det?
Nä, han sitter och små ler som vanligt. Han är snäll.
2021-03-05, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Alla kan inte vara teaterapor, hon är mer laidback och iakttagande, men hon har humor och ett härligt skratt, och hon kommer med roliga kommentarer ibland. Jag har inte märkt att hon skulle vara så uppmärksamhetssökande och bli sur när andra sitter i centrum, för mig låter det som projicerande eftersom en snygg tjej som Tessan "måste" vara sån.

Jag har helt förståelse för att alla inte kan vara hype hela tiden eller så.. Okej jag antar att du missade när Tanja och Pedram hånglade och hon blev superförbannad över det trots att hon vid ett flertal ggr sagt att hon inte är intresserad av honom..
Nej det handlar inte om "en snygg tjej som måste vara sådan" det handlar om en tjej som enligt mig ser rätt vanlig ut och har en personlighet som inte gör något bättre.
Hon kanske är skitrolig utanför huset men det är vad jag ser därinne som jag bildar mig min uppfattning från.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in