2021-03-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis. Dessutom hur har de klickat bra? Har följt liven slaviskt och inte sett något klick förutom vi en fest då Peddo inte lät AD få låta honom snacka i fred och sedan hur alla på fyllan började dilla om massa resor tillsammans och att Peddo äger massa lägenheterna runtom Europa. De skulle åka runt i hans lyxiga BMW.

Jag har ingen uppfattning över att dem har klickat bra, men andra fick tydligen den uppfattningen
2021-03-05, 17:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram kommer tjata hål i huvudet för att få sin vilja igenom nu... Han borde visa sig mer ödmjuk eftersom han faktiskt blev räddad. Låt de andra bestämma.

Det är glömt nu. Peddo prio är Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Klart detta kommer göra Adrian utstött.
Om vi blir upprörda av att han räddar EN istället för TVÅ, tänk då hur hans kompisar i huset känner sig, han har nyss pissat på Simon, Nardos, Luis, Therese, Tanja och Joel.

Han kunde ha sagt att han helst vill rädda Pedram

Helt ärligt så säger det extremt lite. Är det någon i huset som är en bråkdel så arg på Pedram som majoriteten i denna tråd är? Inte utåt sett i alla fall.

Men någon sorts drama lär det väl bli, oavsett.
Medlem
Citat:
Jag tror Adrian hade klippt sig för kort innan Big Brother, blev missnöjd, låter det växa lite så man kan fixa någon typ av frisyr och plockar av mössan. Hade samma problem själv i tredje klass.
Vanligt det där. Anledningen till varför jag slutade att gå till en frisör. Nu för tiden tar jag fram saxen och klipper själv. Mkt bättre!
2021-03-05, 17:27
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu när mössan är borta så ser han ju faktiskt väldigt bra ut den killen.
OBS! Grodan är inte kåt på någon
Jag tycker han är snygg (no homo) snyggt ansikte, bra slimmad kropp, men han verkar tyvärr inte vara jättebright.
Medlem
Jävla mössjävel. Åk hem. Trodde verkligen inte detta....
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Helt ärligt så säger det extremt lite. Är det någon i huset som är en bråkdel så arg på Pedram som majoriteten i denna tråd är? Inte utåt sett i alla fall.

Men någon sorts drama lär det väl bli, oavsett.
Det är det som är grejen, bara för att Pedram inte kan hantera sin ilska, ska detta inte bli till en fördel för smutset.
2021-03-05, 17:28
Medlem
missprisonmikes avatar
Pedram och Adrian röstar på att bryta upp Therese och Luis för en chans att få kladda på henne
2021-03-05, 17:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag tycker han är snygg (no homo) snyggt ansikte, bra slimmad kropp, men han verkar tyvärr inte vara jättebright.

Jo, väldigt sant. Killen har mycket rätt ställen, utom det viktigaste (just nu).
2021-03-05, 17:29
Medlem
Hur fan röstar Adrian?!
2021-03-05, 17:30
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Ja, Joel. Ni ska bli uppBlåsta.
2021-03-05, 17:30
Medlem
Contragulationss avatar
Fjollan Adrian kollade på Pedram innan varje röstning och gjorde exakt samma. Fy faaaan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in