Undra vad som händer nu. Produktionen har gett Peddo nackdelar hela veckan så han skulle hänga löst. Nu blev det inte så för mössan tog ett helt efterblivet beslut. Låter de han hållas en vecka till eller trollar de fram en autonominering under helgen?
Jag tror produktion hade velat ha Simon & Nardos eller Joel & Tanja immuna.
Varför visar de inte i programmen när Tess står och snackar skit om Emelie överallt hela tiden?
De gillar att visa när Emelie är butter..
De visade inte heller Joels och Judiths bråk utanför badrummet när Judith anklagade Joel för att dra gaykortet men sedan inte kunde ge några exempel. Judith drar ADHD-kortet varje dag flera gånger om dagen. Joel drar inte gaykortet vad jag märkt. Tyckte han växte i den diskussionen och Judith sjönk.
De kommer säkert inte visa Pedrams flippande i programmet heller.. Vissa av deltagarna verkar komma undan med allt för att produktionen styr skeppet åt ett visst håll.
Jag gillar inte babbar, nej. Men Peddot missgillar jag pga hans karaktär. Han är en idiot, helt enkelt. Och potentiellt farlig, med hans uttalanden om allt skit han gör med dom han helt enkelt inte gillar.
Jag skulle kunna dra rassekortet också, i och med hur han framställer sig själv, men det gör jag inte just nu. Alla kan se och höra från honom själv, om vilken lågt stående varelse han är