Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Jag instämmer hur många sinnessjuka landsförrädare har vi egentligen i Sverige som försvarar människor som hugger ner 7 oskyldiga svenskar på stan. Sedan sitter samma sjuka individer och försvarar världens mest dysfunktionella massinvandring som enbart leder till elände.
Hur är man funtad när man står bakom all skit som händer i Sverige idag och att relativisera och förminska extremt grova brott det är ett rakt igenom vidrigt beteende.
Det är också tydligt att det finns några i tråden som uppenbarligen får betalt för att spridda lögner och propaganda.
Vad jag läst och hört, så är alla jävligt arga över det som hänt, både till höger och vänster. Men varför det hänt är en annan historia. Jag letade efter svaret och när jag läste att han täckt sin TV med gardin för att han trott sig folk övervakar honom genom TV:n, då var det klart. Killen är psykotiskt...
Då är frågan varför???
1. Beror det på invandring?
2. Beror på att Sverige är dåliga på psykvård?
3. Beror det på killens kultur?
4. Beror det på att Vetlanda är ett av Sveriges mest deprimerande rövhål till stad?
5. Beror det på att vem som helst kan köpa knivar?
6. Beror det på att hans gener pga livsomständigheter knark etc fått psykos och bara huggit folk han trott förföljde honom?