[quote=Fjodor1000|74923892]
Citat:
Ursprungligen postat av
Pilla74
Öhh, för att det inte finns bevis?? Räcker inte det?
Det är snarare ni vargälskare som utmärker er med att ni verkligen vill sätta åt Hedin.
Nä efter kronvittnets plötsliga avhopp fanns inte tillräckligt. Men du tycker den historian verkar helt normal?
Jag är ingen vargälskare, jag är jägare, naturvän, chef, pappa och en massa saker. Är lite småtrött när alla dessa John Waynes springer kring i skogen och får oss alla framstå som mindre begåvade. Jag hyser inga personliga agg mot KH. Men detta måste få ett stopp, KH är ju på långa vägar inte ensam varghatare och tjuvjägare.