2021-03-05, 12:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Vadå är dom sjuka i huset?!
Nä hehe inte vad jag vet.
Men det skrevs om hosta.m.m tidigare i tråden.
2021-03-05, 12:20
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Vilka jag tror dom kommer rädda

Adrian och Emelie kommer rädda Tanja och Joel

Pontus och Stephanie kommer rädda Luis och Therese

Judith kommer rädda Pedram
Pontus och Stephanie är ju nära Simon?

Adrian gillar väl Nardos så han kanske räddar henne?

Emelie vet jag inte men hon gillar inte Tanja så jag tror hon räddar Nardos och Simon.
2021-03-05, 12:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror även TråkAdrian räddar psykoPedram
De har väl inte pratat så mycket? Peddot går ju bara runt och kallar han ''bruuuuschan'' och tar han i handen. Jag tror Adrian räddar Nardos men jag kan ha fel.
2021-03-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Emelie vet jag inte men hon gillar inte Tanja så jag tror hon räddar Nardos och Simon.

stephanie skulle i detta läget nog aldrig välja simon över therese då therese dem senaste 2 veckorna lagt sina immunitetsröster på stephanie och dem r sjukt tajta också

pontus lägger 75% sin röst på pedram
2021-03-05, 12:23
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:

Kom på att det är en individuell tävligen.

Stephanie är ju dock bästa vän med Therese
2021-03-05, 12:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
De har väl inte pratat så mycket? Peddot går ju bara runt och kallar han ''bruuuuschan'' och tar han i handen. Jag tror Adrian räddar Nardos men jag kan ha fel.
Eritrea låg ju och smekte mössan i en timme igår så vi får hoppas att orten går bort och lackar.
2021-03-05, 12:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eritrea låg ju och smekte mössan i en timme igår så vi får hoppas att orten går bort och lackar.
Det sjuka är att Nardos & Simon synkar på ngt sätt iom dem är varandras motpoler, Man ser dem på ngt sätt fungerar på skumt jäkla sätt så dem har nog båda backning utanför huset Grodan nu!
2021-03-05, 12:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det sjuka är att Nardos & Simon synkar på ngt sätt iom dem är varandras motpoler, Man ser dem på ngt sätt fungerar på skumt jäkla sätt så dem har nog båda backning utanför huset Grodan nu!

Du har nog rätt. Båda kanske blir tajta efter fåmgvården. Hon har ju ett öga för honom sedan tidigare. Helst vill jag se Simon och Eritrea i soffan på måndag då kan man rösta på Katti och Peddo åker. Men se nu hur han äter mössans arsle nu. Fook.
Medlem
Lunatics avatar
Man märker knappt att Adrian är där.
Medlem
Dukanva85s avatar
Att den som vinner får koppla loss några är enbart för att röra om i grytan från BBs sida.
2021-03-05, 12:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Att den som vinner får koppla loss några är enbart för att röra om i grytan från BBs sida.

Jävligt onödig tävling. BB är rädda att inkvoterade åker annars och slipper rasistkortet.
2021-03-05, 12:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har nog rätt. Båda kanske blir tajta efter fåmgvården. Hon har ju ett öga för honom sedan tidigare. Helst vill jag se Simon och Eritrea i soffan på måndag då kan man rösta på Katti och Peddo åker. Men se nu hur han äter mössans arsle nu. Fook.
Ja du Grodan...
Rezpekt Peddo vill man ha ut med skorna före genom dörren Katti kan man offra bara för att liksom, Bara för att se han psykbryt live och grina som ett barn då han får ingen rezpekt av folket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in