Finns en hel del hårda män i Sverige som har varit med främlingslegionen. Det är bara att ta in en sådan hårding. Jag kan garantera att de kommer upp två timmar innan väckning.
Fan den här tråden har ju blivit bögigare än melodifestivalen 😊 Hårda män hit och dit.. Diggar utvecklingen!
I call bullshit. Feta människor hittar alltid på ursäkter till varför de är feta och ska förbli feta. Någon kunnig som kan förklara rent fysiskt hur det är möjligt för kroppen att ens överleva med den sortens fetma? Han måste ju hänga på en tunn tråd mellan liv och död varje dag.
Tråden handlar inte om fetma. Du kanske ska fråga någon som verkligen kan istället om du är så intresserad.
Peddo har skickat hans arsel sedan han kom in och att mota olle vid grind mot Tess. Nu får mössan visa färg. Har han lite innanför pannbenet väljer han naturligtvis Luis och Tess men jag tror inte det kommer att ske. Mössan är jag färdig med om han väljer prinsessan.
Peddo har skickat hans arsel sedan han kom in och att mota olle vid grind mot Tess. Nu får mössan visa färg. Har han lite innanför pannbenet väljer han naturligtvis Luis och Tess men jag tror inte det kommer att ske. Mössan är jag färdig med om han väljer prinsessan.
ja då ska han ut på 2 röda tror inte mössan har en jättearme utanför heller