Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
var i mitt inlägg nämner jag Therese? har du ens läst mitt inlägg innan du knåpade ihop din roman?
var är svaret på att du ska övertyga mig att kattis blivit auto av bb utan någon kritik?
var är svaret på att nardos och pedram skulle blivit auto förra veckan om inte folk skrivit till bb och spammat dem om paktningen?
läs gärna inlägget du svarar på nästa gång innan du svarar så blir det enklare för oss båda att föra en sansad diskussion
om du nu måste veta det så är mina favoriter i huset simon luis stephanie och tess och det har jag varit jävligt öppen med sen start
Kattis auto går inte att diskutera, hur ska jag övertyga dig om att hon hade blivit auto utan kritiken iom att denna situation resulterande i mycket kritik? Om jag så hade haft bra argument så spelar det ju ingen roll för att du kan återgå till att det blev en massa kritik och därför kan vi inte veta.
Men ja Kattis blev förmodligen, mest troligt, nominerad pga kritiken. Skit löjligt var det faktiskt att människor begärde att hon skulle tas bort ifrån programmet tycker du inte det? Att det är otroligt löjligt att människor lägger energi på att hota med att bojkotta programmet pga cancel kultur. Eller hur ser du på saken?