2021-03-05, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Ni är tre stycken.. 😉

Haha det är bra, tyvärr behöver vi bli fler för att tysta små tjejerna och kärringarna
2021-03-05, 09:17
Medlem
Kan bli en hel del friktion och sura miner då de som sitter säkert kommer få bli fria medans de som hänger löst är fortsatt ihopkedjade. Och så fest på det. Aj aj aj.. hörde jag draaama?
2021-03-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Idag ska tydligen de par som sitter säkert tävla om chansen att få rädda ett par som hänger löst. Vilka tror ni räddar vilka?

adrian - peddo eller nardos
emelie - joel 100%
judith - pedram 100%
pontus- pedram 75%
stephanie - therese 60% simon 40%
2021-03-05, 09:20
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Kan bli en hel del friktion och sura miner då de som sitter säkert kommer få bli fria medans de som hänger löst är fortsatt ihopkedjade. Och så fest på det. Aj aj aj.. hörde jag draaama?
Kommer bli kaos ikväll känns det som. Det pyr så mycket överallt just nu. Hoppas på Nardos och Simon hångel/ligg samt en totalurspårning av Judith och Joel tjafset. Vore dröm om Tanja i den vevan flippar på Judith. Jag vet inget av det här kommer hända men man kan ju alltid hoppas.
2021-03-05, 09:23
Medlem
Citat:
Kommer bli kaos ikväll känns det som. Det pyr så mycket överallt just nu. Hoppas på Nardos och Simon hångel/ligg samt en totalurspårning av Judith och Joel tjafset. Vore dröm om Tanja i den vevan flippar på Judith. Jag vet inget av det här kommer hända men man kan ju alltid hoppas.

Haha, Nardos och Simon det var ett långskott du.
2021-03-05, 09:26
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Haha, Nardos och Simon det var ett långskott du.
Skulle ju va så jävla kul!
2021-03-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
adrian - peddo eller nardos
emelie - joel 100%
judith - pedram 100%
pontus- pedram 75%
stephanie - therese 60% simon 40%

Om Adrian & Emelie vinner tror jag definitivt det blir Joel och Tanja som räddas. Stephanie & Pontus är lite mer oklart men hoppas de väljer Nardos och Simon.
Hade varit drömscenario att Therese & Luis och Pedram & Katti blir de som är fortsatt ihopkedjade, hehehe..
2021-03-05, 09:28
Medlem
Citat:
Skulle ju va så jävla kul!

Men ja, vi älskar det oväntade!!
2021-03-05, 09:30
Medlem
Citat:
Om Adrian & Emelie vinner tror jag definitivt det blir Joel och Tanja som räddas. Stephanie & Pontus är lite mer oklart men hoppas de väljer Nardos och Simon.
Hade varit drömscenario att Therese & Luis och Pedram & Katti blir de som är fortsatt ihopkedjade, hehehe..

nu är det ju iniviuella tävlingar så man väljer ju själv vilket par man vill göra immuna man vljer alltså inte som ett par
2021-03-05, 09:31
Medlem
Citat:
nu är det ju iniviuella tävlingar så man väljer ju själv vilket par man vill göra immuna man vljer alltså inte som ett par

Aha, oj.. tolkade fel.
2021-03-05, 09:36
Medlem
Citat:
var i mitt inlägg nämner jag Therese? har du ens läst mitt inlägg innan du knåpade ihop din roman?

var är svaret på att du ska övertyga mig att kattis blivit auto av bb utan någon kritik?

var är svaret på att nardos och pedram skulle blivit auto förra veckan om inte folk skrivit till bb och spammat dem om paktningen?

läs gärna inlägget du svarar på nästa gång innan du svarar så blir det enklare för oss båda att föra en sansad diskussion

om du nu måste veta det så är mina favoriter i huset simon luis stephanie och tess och det har jag varit jävligt öppen med sen start
Kattis auto går inte att diskutera, hur ska jag övertyga dig om att hon hade blivit auto utan kritiken iom att denna situation resulterande i mycket kritik? Om jag så hade haft bra argument så spelar det ju ingen roll för att du kan återgå till att det blev en massa kritik och därför kan vi inte veta.

Men ja Kattis blev förmodligen, mest troligt, nominerad pga kritiken. Skit löjligt var det faktiskt att människor begärde att hon skulle tas bort ifrån programmet tycker du inte det? Att det är otroligt löjligt att människor lägger energi på att hota med att bojkotta programmet pga cancel kultur. Eller hur ser du på saken?
2021-03-05, 09:37
Medlem
ollepolle90s avatar
Ologiskt att rädda Pedram eftersom det är bara en person, bättre att rädda ett par. Dessutom vill jag att han fuckar ur, nOw I kNoW

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in