2021-03-05, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Det som hänt är självklart tråkigt MEN tycker ni inte det blivit väl mycket skriverier om detta i media?? Vid ett vanligt mord någonstans står det lite i media sen verkar det vara överstökat på några dagar. Det va ju ingen som dog ens

Media skriver för lite och knapphändigt. Däremot är de experter på att skriva om Trump, de skriver t.o.m vilken frisyr han har, vilken hudton. När det begås ett vansinnesdåd av denna kaliber tystas det ned minsann. Killen från Trollhättan hängde man ut med bild och namn direkt. Media i Sverige är alltid sist på bollen och det är livsfarligt för oss i landet.
Citera
2021-03-05, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Och du har gjort statistik på det? Att Afghaner är knivmördare?

Nej jag "har säkert fel", din d-a fitta. Det är nog skötsamma ungdomar detta. De är bara några få och har inte ljugit om någonting. Deras ålder, tex.

Jag läser ju och lär mig hur illa ställt det är. Ska jag då ägna mitt liv till att bli din statistiker? Dra åt helvete.
Citera
2021-03-05, 09:38
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Citat:
Personen är troligen psyksjuk. Det finns psyksjuka svennar också. Vad har det med migrationen att göra?
Vad det har med migration att göra?
Ja, lite så enkelt som om att hade han INTE varit i Sverige hade INTE 7st mordförsök riktade mot svennar inträffat i Vetlanda.
Att det ska vara så in åt helvete svårt att få in i din ärthjärna.
Citera
2021-03-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Nej jag "har säkert fel", din d-a fitta. Det är nog skötsamma ungdomar detta. De är bara några få och har inte ljugit om någonting. Deras ålder, tex.

Jag läser ju och lär mig hur illa ställt det är. Ska jag då ägna mitt liv till att bli din statistiker? Dra åt helvete.

Då påstår något faktamässigt, jag tvivlar, då måste du på något sätt komma med belägg. Inte komma med känslor.
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Och du har gjort statistik på det? Att Afghaner är knivmördare?
Här kan börja bekanta dig med afghaners kriminalitet!
(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.
Citera
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ok, tack. Denna sida kunde jag dock inte hitta till från SVT's startsida.
Den ligger ju på startsidan?
Citera
2021-03-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Media skriver för lite och knapphändigt. Däremot är de experter på att skriva om Trump, de skriver t.o.m vilken frisyr han har, vilken hudton. När det begås ett vansinnesdåd av denna kaliber tystas det ned minsann. Killen från Trollhättan hängde man ut med bild och namn direkt. Media i Sverige är alltid sist på bollen och det är livsfarligt för oss i landet.

I tre dagar har alla medier haft detta som första nyhet i Sverige. Vilken planet lever du på?
Citera
2021-03-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Här kan börja bekanta dig med afghaners kriminalitet!
(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.

Att ange flashback som källa Ni är verkligen roliga.
Citera
2021-03-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Frågar åter, har det kommit ut vilka BO är eller har det spenderats över 3500 inlägg på Löfvén?

Fram med namn på BO nu för helvete!

Varför ska vi ha namn på BO? Offer ska inte outas.
Citera
2021-03-05, 09:43
Medlem
[quote=DesmondHume|74921487]Så länge motivet/etc. stämmer in så kan det vara ett terrordåd - självklart är det mer invecklat än så men du fattar. Tror att många tänker att alla terrordåd måste vara i samma kaliber som 9/11 men de senaste åren har det skett många terrorattacker i Europa där en ensam gärningsman använder kniv.

Jo jag fattar men jobbar han ensam eller med andra???
Citera
2021-03-05, 09:45
Avslutad
Citat:
Alla är misstänkta tills dom faller. Det kallas rättssamhälle och demokrati. Är du missnöjd med det kan du flytta till ett islamskt land. Där skjuter de dig på direkten i sådana här fall.

Tror också denna afghan hade dött om det hade skett i USA utan tvekan
Citera
2021-03-05, 09:46
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Att ange flashback som källa Ni är verkligen roliga.
Läs alla fupar, om du nu orkar ta dig förbi sida 1? Eller är det som vanligt total förnekelse som råder på Svevägen 68? Peka ut vad som är fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in