Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
oväntat att du kom in hit snabbt och försvarar din broder. Jo om tillräckligt många skriver så tror jag dem bry sig. du kan ju försöka övertyga mig att kattis bivit auto av bb utan att något kritiserande det ar först efter 1000000000000 kommentarer som dem bestämde sig att hon skulle straffas likadant med peddi och nadros förra veckan inget kritik inget skulle hänt. om bb mottar 1000+ mail om pedrams mående och attityd i huset så kan jag lova dig att dem kommer göra något åt saken kanske inte skicka ut honom men något kommer dem göra.
Ja.... För kritik om Pedram fick dom inte motstå hela förra veckan eller förrförra veckan tänkte du då eller vadå? Om Pedram är farlig för att han skriker så då är Therese farlig för att hon skriker när hon tom hotade med att hon ska flippa, att hon håller på att flippa och att ingen vill se henne flippa. När hon viftade finger och dyl.
Om dom behöver plocka ut Pedram för att han höjer rösten och är frustrerad så finns det en till deltagare att avlägsna från tävlingen. Om det ska hållas på att se på deltagarna och programmet som menat för barn så blir det inget big brother.
Pedram höjde rösten för att han hade en dålig dag och blev frustrerad. Pedram brukar normalt sitta själv någonstans när han känner att det är för mycket. Nu satt han fast med Kattis och då fick hon bevittna att han var frustrerad, det var inte emot henne utan bara generellt frustrerad. Att Kattis har ett trauma som ingen kände till gör inte Pedram till skurk.
Inte fan var Steph eller Ponne livrädd, Steph ställde sig tom i ansiktet på Pedram och sa "slå mig då, slå mig i ansiktet" på skoj och Pedram sa till henne att skärpa sig.
Sluta nu hahahhaha, du är så starstruck i Thereses så att du ligger sömnlös om nätterna i vetskap om att Pedram njuter hennes sällskap och det är det enda skälet till att du avskyr Pedram.