2021-03-05, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror inte att dom bryr sig ett skit om din kritik inget illa menat. Det är väl inte kriminellt eller ens ovanligt att vara arg eller höja rösten i Sverige? Det gör ju inte en person perautomatik farlig.

Skulle Pedram börja bete sig psykotiskt och farligt så har dom en läkare som gör den bedömningen. En sån som är utbildad.

Alla människor är olika och agerar olika i olika situationer och Pedram är inte unik. Han begår inget fel, visst beter han sig olämpligt och kanske obehagligt men inte på ett vis som man inte får göra. Hypa inte upp det pga att ni inte gillar honom, såna utbrott ser man i andra program även farmen och inte minst Robinsson.

oväntat att du kom in hit snabbt och försvarar din broder. Jo om tillräckligt många skriver så tror jag dem bry sig. du kan ju försöka övertyga mig att kattis bivit auto av bb utan att något kritiserande det ar först efter 1000000000000 kommentarer som dem bestämde sig att hon skulle straffas likadant med peddi och nadros förra veckan inget kritik inget skulle hänt. om bb mottar 1000+ mail om pedrams mående och attityd i huset så kan jag lova dig att dem kommer göra något åt saken kanske inte skicka ut honom men något kommer dem göra.
2021-03-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bigbrother@meter.tv

ja snubben måste ut sjukt ostabil kan smälla när som helst

Tack.

Jag tycker att alla här i tråden som känner samma obehag/olustkänslor som jag och flera andra gör ang hans beteende där inne bör skriva ett mail.
2021-03-05, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
De kanske inte får komma tillbaka till huset igen nu pga corona 😔

Åhja, tänkte inte så långt.
Men kanske de kunde skicka in läkare i t.ex. annexet för en undersökning för sedan ev antibiotika? Han verkar ju må riktigt dåligt stackarn 😔
2021-03-05, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oväntat att du kom in hit snabbt och försvarar din broder. Jo om tillräckligt många skriver så tror jag dem bry sig. du kan ju försöka övertyga mig att kattis bivit auto av bb utan att något kritiserande det ar först efter 1000000000000 kommentarer som dem bestämde sig att hon skulle straffas likadant med peddi och nadros förra veckan inget kritik inget skulle hänt. om bb mottar 1000+ mail om pedrams mående och attityd i huset så kan jag lova dig att dem kommer göra något åt saken kanske inte skicka ut honom men något kommer dem göra.
Ja.... För kritik om Pedram fick dom inte motstå hela förra veckan eller förrförra veckan tänkte du då eller vadå? Om Pedram är farlig för att han skriker så då är Therese farlig för att hon skriker när hon tom hotade med att hon ska flippa, att hon håller på att flippa och att ingen vill se henne flippa. När hon viftade finger och dyl.

Om dom behöver plocka ut Pedram för att han höjer rösten och är frustrerad så finns det en till deltagare att avlägsna från tävlingen. Om det ska hållas på att se på deltagarna och programmet som menat för barn så blir det inget big brother.

Pedram höjde rösten för att han hade en dålig dag och blev frustrerad. Pedram brukar normalt sitta själv någonstans när han känner att det är för mycket. Nu satt han fast med Kattis och då fick hon bevittna att han var frustrerad, det var inte emot henne utan bara generellt frustrerad. Att Kattis har ett trauma som ingen kände till gör inte Pedram till skurk.

Inte fan var Steph eller Ponne livrädd, Steph ställde sig tom i ansiktet på Pedram och sa "slå mig då, slå mig i ansiktet" på skoj och Pedram sa till henne att skärpa sig.

Sluta nu hahahhaha, du är så starstruck i Thereses så att du ligger sömnlös om nätterna i vetskap om att Pedram njuter hennes sällskap och det är det enda skälet till att du avskyr Pedram.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-05 kl. 08:42.
2021-03-05, 08:40
Medlem
hmm kan inte lägga upp den där tydligen :O https://dl7.volafile.net/get/EHReQf6GKg0G3/omegle%20cock%20reaction.webm får testa här tas den bort så får den väl göras det.
2021-03-05, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jaha haha, nä de kanske inte e så bra då haha
länken finns nu
2021-03-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostnike
länken finns nu

Såg de, fan va jag skratta haha. Men snygg hon va
2021-03-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Åhja, tänkte inte så långt.
Men kanske de kunde skicka in läkare i t.ex. annexet för en undersökning för sedan ev antibiotika? Han verkar ju må riktigt dåligt stackarn 😔

Håller med dig. Nån lösning måste de kunna komma fram till.

Fy faaan vad förbannad jag blev nu! Av någon jävla anledning har BB tagot bort klippet på Pedrams raseriutbrott! Varför? Fy faan vad det ska särbehandlas av TV4! Jag blir både äcklad och skrämd!
2021-03-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja.... För kritik om Pedram fick dom inte motstå hela förra veckan eller förrförra veckan tänkte du då eller vadå? Om Pedram är farlig för att han skriker så då är Therese farlig för att hon skriker när hon tom hotade med att hon ska flippa, att hon håller på att flippa och att ingen vill se henne flippa. När hon viftade finger och dyl.

Om dom behöver plocka ut Pedram för att han höjer rösten och är frustrerad så finns det en till deltagare att avlägsna från tävlingen. Om det ska hållas på att se på deltagarna och programmet som menat för barn så blir det inget big brother.

Pedram höjde rösten för att han hade en dålig dag och blev frustrerad. Pedram brukar normalt sitta själv någonstans när han känner att det är för mycket. Nu satt han fast med Kattis och då fick hon bevittna att han var frustrerad, det var inte emot henne utan bara generellt frustrerad. Att Kattis har ett trauma som ingen kände till gör inte Pedram till skurk.

Inte fan var Steph eller Ponne livrädd, Steph ställde sig tom i ansiktet på Pedram och sa "slå mig då, slå mig i ansiktet" på skoj och Pedram sa till henne att skärpa sig.

Sluta nu hahahhaha, du är så starstruck i Thereses så att du ligger sömnlös om nätterna i vetskap om att Pedram njuter hennes sällskap och det är det enda skälet till att du avskyr Pedram.

var i mitt inlägg nämner jag Therese? har du ens läst mitt inlägg innan du knåpade ihop din roman?

var är svaret på att du ska övertyga mig att kattis blivit auto av bb utan någon kritik?

var är svaret på att nardos och pedram skulle blivit auto förra veckan om inte folk skrivit till bb och spammat dem om paktningen?

läs gärna inlägget du svarar på nästa gång innan du svarar så blir det enklare för oss båda att föra en sansad diskussion

om du nu måste veta det så är mina favoriter i huset simon luis stephanie och tess och det har jag varit jävligt öppen med sen start
2021-03-05, 08:51
Medlem
Varför har dom tagit bort klippet med Pedram?
2021-03-05, 08:52
Medlem
Citat:
hmm kan inte lägga upp den där tydligen :O https://dl7.volafile.net/get/EHReQf6GKg0G3/omegle%20cock%20reaction.webm får testa här tas den bort så får den väl göras det.

Citat:
länken finns nu

Citat:
Såg de, fan va jag skratta haha. Men snygg hon va

det är är ju knappast emelie dock
2021-03-05, 08:53
Medlem
Citat:
Varför har dom tagit bort klippet med Pedram?

för att bb är peddis bitch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in