2021-03-05, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Godnatt allas vår stjärna.
Jag hoppar också över till min näckros för natten.
Måste lägga ett par timmar på jobb imorgon
Åtminstone spela när jag jobbar hemma

Vad spelar du? Sry för offtopic...men jag kan koppla ihop det med snacket mellan Ponne, Simon och Joel igårkväll då de diskuterade olika spel, gamers allihopa tydligen 🤘
2021-03-05, 07:53
Medlem
Har letat runt men hittar ej, vet att ngn i tråden tidigare nämnt att dom skrivit in kritik till Big brother redaktionen; var hittar jag dessa kontaktuppgifter?

Pedram måste skickas ut.
2021-03-05, 07:59
Medlem
Varför är det tillfälligt avbrott nu?
2021-03-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har letat runt men hittar ej, vet att ngn i tråden tidigare nämnt att dom skrivit in kritik till Big brother redaktionen; var hittar jag dessa kontaktuppgifter?

Pedram måste skickas ut.

bigbrother@meter.tv

ja snubben måste ut sjukt ostabil kan smälla när som helst
2021-03-05, 08:07
Medlem
Jaså Pedram visade den sidan igår. Det har han inte varnat för att han kan bli sån nykter också
2021-03-05, 08:12
Medlem
finns en video på nätet från omegle där en tjej ser en naken kille. tjejen ser ut som emelie nån som sett detta och kan bekräftat?
2021-03-05, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostnike
finns en video på nätet från omegle där en tjej ser en naken kille. tjejen ser ut som emelie nån som sett detta och kan bekräftat?

länka den istället
2021-03-05, 08:16
Medlem
får man göra det i denna då det är typ porr?
2021-03-05, 08:19
Medlem
Citat:

Jaha haha, nä de kanske inte e så bra då haha
2021-03-05, 08:19
Medlem
Citat:

ja upp med länken annars får du väl lägga upp den i porrforumet och länka den här
2021-03-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Pedram måste skickas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bigbrother@meter.tv

ja snubben måste ut sjukt ostabil kan smälla när som helst

Jag tror inte att dom bryr sig ett skit om din kritik inget illa menat. Det är väl inte kriminellt eller ens ovanligt att vara arg eller höja rösten i Sverige? Det gör ju inte en person perautomatik farlig.

Skulle Pedram börja bete sig psykotiskt och farligt så har dom en läkare som gör den bedömningen. En sån som är utbildad.

Alla människor är olika och agerar olika i olika situationer och Pedram är inte unik. Han begår inget fel, visst beter han sig olämpligt och kanske obehagligt men inte på ett vis som man inte får göra. Hypa inte upp det pga att ni inte gillar honom, såna utbrott ser man i andra program även farmen och inte minst Robinsson.
2021-03-05, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Legat vaken sedan 05, så bestämde mig för att kolla ett par klipp i appen - varpå ett av klippen jag kollade på var Pedrams urlack igår och alltså... Katti<3

Hon blev som en kuvad liten hund och jag relaterar så mycket till den känslan och ville bara krama om henne. Ville krama om henne ännu mer när Pedram fortsatte tjata om sig själv, istället för att låta det bli en tankeställare över beteendet. Att säga att någon ger en obehagskänslor är ändå en rätt "allvarlig" anklagelse, och alla normalt funtade individer skulle reflektera över sitt eget beteende och ansvar där och då. Men inte Pedram, inte. Han använder "är det mig det är fel på", i syfte att påpeka det INTE är honom det är fel på och få sympatier. Classic misshandlargrej tbh.

Hoppas för Kattis skull att de inte behöver sitta fast i varandra så mycket längre, och att Pedram åker på måndag. Känns ju lite halvbra att de låter tolv pers leva med en tickande bomb.

Kollade knappt igår och fick med mig detta först imorse. FY FAN vad ledsamt att se Katti, fick så jävla ont i magen. Och Pedram som direkt ”det är inte en man Katti” Jo, det är EXAKT vad det var, och inte tillstymmelse till förståelse (ofc), bara upprepade försök att rädda sitt eget ansikte. Såg ju inte mer men hoppas innerligt hon fick stöd av andra därinne sen.
#freekatti

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in