2021-03-05, 02:09
Medlem
Gnomegirls avatar
Ponera att man köpte ett gammalt fartyg som man lade på internationellt vatten och sände BB därifrån. Skulle man på så vis kunna undkomma Sveriges lagar?
Skulle det överhuvud taget vara tillåtet?
Skulle Sverige försöka blockera sändningen?

En sak är iallafall säker, det skulle stävja ofoget med folk som hoppar av i förtid. "Jaså, du vill dra? Antingen får du vänta på provianthelikoptern som kommer varje Måndag eller ta en flytväst och börja simma."

MVH/Gnomegirl.
2021-03-05, 02:24
Medlem
Enligt ett konto ska tre gamla deltagare in och vi får rösta kvar en. Mergim, Victoria och jassa tror jag det var. Spyr om det blir så, fy
2021-03-05, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bais1
Enligt ett konto ska tre gamla deltagare in och vi får rösta kvar en. Mergim, Victoria och jassa tror jag det var. Spyr om det blir så, fy

Julia, inte jassa.
2021-03-05, 02:31
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bais1
JULIA Mergim o Vickan ska tävla om en plats i bb i morgon eller senare i veckan. Du hatar det själv ÄLSKAR jag JULLAN.
2021-03-05, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
JULIA Mergim o Vickan ska tävla om en plats i bb i morgon eller senare i veckan. Du hatar det själv ÄLSKAR jag JULLAN.

FY FAN OM DETTA STÄMMER!
2021-03-05, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Har du aldrig fått det. Tänk en känsla. Har du haft det nån gång. Sen kan man se dom inne i huset. Och så är det så lätt och döma dom människorna. Tänk sig själv i den situationen
Gud va hemskt. Herre gus vilka hemska människor. Not är ju ni som sitter gäe och klandrar dom. Ni är problemetet. Men sen beror det va det är för åldrar här igentligen. Man ska fota dom nakna. Sätta ut privata delar vara för att man har fångat det. Är ju sjukt.

Nej, jag ser inte svart av att bli väckt under en powernap. Om man gör det bör man göra något åt sina aggressionsproblem.
2021-03-05, 05:36
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så fruktansvärt slö autonominering! Eller ja iof, bra att säga ifrån kring ett icke korrekt ordval, men det där med att hävda att hon borde bli utslängd pga det. Går inte ens att jämföra med det Kim och Izabelle sa som vissa hävdar (Kim: min chef och hans fru var snåla, ja de var judar. Izabelle: jag hatar judar.) (obs: nej inte exakt citering därav inga citattecken).

Att jämföra KimIzz-gate med Kattis ruggit dåliga ordval som en gissning i fyllan på en charad. Mitt huvud kokar. Ordval vs åsikt. Stooor skillnad.

Nej, Katti ska vara kvar! Så länge hon inte visar några tecken på kränkande åsikter vill säga, det är som sagt en annan femma.

Sen så ÄR det intressant att Nardos inte fått några påföljder gällande hennes kränkningar gentemot personer inom npf. Men kan inte i detalj minnas på vilken nivå de kränkningarna låg nu så borde kanske egentligen ha hållit käft kring det.

Ja, ja. Nu är det natt. Natti natt!

Fick deltagarna reda på vad Katti sagt? Jag såg när de läste upp brevet om att hon är autonominerad för att hon uttryckt sig kränkande. Men fick de reda på exakt vad hon sagt?

Och jag undrar samma sak om förra året. Fick deltagarna veta exakt vad Kim och Isabel sagt då?
2021-03-05, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Säger man samejävel i Norrland eller vad är det hon svamlar om?

Ja det gör man. Förstärkningsord, precis som bonnajävel pojkjävel och älgjävel. Det betyder inget mer än en betoning på just vad fan det är man säger.
2021-03-05, 07:08
Medlem
Legat vaken sedan 05, så bestämde mig för att kolla ett par klipp i appen - varpå ett av klippen jag kollade på var Pedrams urlack igår och alltså... Katti<3

Hon blev som en kuvad liten hund och jag relaterar så mycket till den känslan och ville bara krama om henne. Ville krama om henne ännu mer när Pedram fortsatte tjata om sig själv, istället för att låta det bli en tankeställare över beteendet. Att säga att någon ger en obehagskänslor är ändå en rätt "allvarlig" anklagelse, och alla normalt funtade individer skulle reflektera över sitt eget beteende och ansvar där och då. Men inte Pedram, inte. Han använder "är det mig det är fel på", i syfte att påpeka det INTE är honom det är fel på och få sympatier. Classic misshandlargrej tbh.

Hoppas för Kattis skull att de inte behöver sitta fast i varandra så mycket längre, och att Pedram åker på måndag. Känns ju lite halvbra att de låter tolv pers leva med en tickande bomb.
2021-03-05, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Legat vaken sedan 05, så bestämde mig för att kolla ett par klipp i appen - varpå ett av klippen jag kollade på var Pedrams urlack igår och alltså... Katti<3

Hon blev som en kuvad liten hund och jag relaterar så mycket till den känslan och ville bara krama om henne. Ville krama om henne ännu mer när Pedram fortsatte tjata om sig själv, istället för att låta det bli en tankeställare över beteendet. Att säga att någon ger en obehagskänslor är ändå en rätt "allvarlig" anklagelse, och alla normalt funtade individer skulle reflektera över sitt eget beteende och ansvar där och då. Men inte Pedram, inte. Han använder "är det mig det är fel på", i syfte att påpeka det INTE är honom det är fel på och få sympatier. Classic misshandlargrej tbh.

Hoppas för Kattis skull att de inte behöver sitta fast i varandra så mycket längre, och att Pedram åker på måndag. Känns ju lite halvbra att de låter tolv pers leva med en tickande bomb.

du har fel för enligt instagram så är pedram snäll som ett lamm och så lugn han brusa aldrig upp
2021-03-05, 07:44
Medlem
Citat:

Mitt i prick och +1 på den! Önskar bara att IG fjortisarna skulle se det hela på samma sätt. Han är minst sagt en tickande bomb.
Jag tänker fortfarande på bråket med Tess när det i mina ögon såg ut som att han var påväg att höja sin hand då han stod och tuppade sig emot henne i badrummet (inget som visats mer än i liven såklart &#128532. Snart smäller det från hans sida!
2021-03-05, 07:45
Medlem
Lala.s avatar
Citat:

Håller med om allting!
Jag mår dåligt efter att sett hur Katti blev behandlad och det var hemskt att se henne så rädd.
Och Pedram är livsfarlig. Det framkom inte ens i klippet vad eller vem det var som lät. De var ju tysta i sofforna, och han kan ju inte få ett raseriutbrott för att de lagar mat eller diskar.
Dessutom är ju Pedram en av de mest högljuda i huset som ofta pratar när andra vilar eller sover. Så att han får ett raseriutbrott för något han själv gör visar att han är en extrem hycklare.

Sist men inte minst så såg han att katti var ledsen och rädd men han fortsatte skrika istället för att be om ursäkt och trösta henne och det visar att han har noll respekt för kvinnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in