Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Legat vaken sedan 05, så bestämde mig för att kolla ett par klipp i appen - varpå ett av klippen jag kollade på var Pedrams urlack igår och alltså... Katti<3
Hon blev som en kuvad liten hund och jag relaterar så mycket till den känslan och ville bara krama om henne. Ville krama om henne ännu mer när Pedram fortsatte tjata om sig själv, istället för att låta det bli en tankeställare över beteendet. Att säga att någon ger en obehagskänslor är ändå en rätt "allvarlig" anklagelse, och alla normalt funtade individer skulle reflektera över sitt eget beteende och ansvar där och då. Men inte Pedram, inte. Han använder "är det mig det är fel på", i syfte att påpeka det INTE är honom det är fel på och få sympatier. Classic misshandlargrej tbh.
Hoppas för Kattis skull att de inte behöver sitta fast i varandra så mycket längre, och att Pedram åker på måndag. Känns ju lite halvbra att de låter tolv pers leva med en tickande bomb.
Håller med om allting!
Jag mår dåligt efter att sett hur Katti blev behandlad och det var hemskt att se henne så rädd.
Och Pedram är livsfarlig. Det framkom inte ens i klippet vad eller vem det var som lät. De var ju tysta i sofforna, och han kan ju inte få ett raseriutbrott för att de lagar mat eller diskar.
Dessutom är ju Pedram en av de mest högljuda i huset som ofta pratar när andra vilar eller sover. Så att han får ett raseriutbrott för något han själv gör visar att han är en extrem hycklare.
Sist men inte minst så såg han att katti var ledsen och rädd men han fortsatte skrika istället för att be om ursäkt och trösta henne och det visar att han har noll respekt för kvinnor.