2021-03-05, 01:26
Medlem
aina08s avatar
Nej mina vänner.
Plikten kallar. Dags att sätta sig i en bil och göra lite nytta.
Önskar er en god natt och på återseende.

#savekatti
2021-03-05, 01:26
Medlem
wolfiess avatar
Vet någon vem det var som väckte Pedram så att han blev arg? Och hur?
2021-03-05, 01:29
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så fruktansvärt slö autonominering! Eller ja iof, bra att säga ifrån kring ett icke korrekt ordval, men det där med att hävda att hon borde bli utslängd pga det. Går inte ens att jämföra med det Kim och Izabelle sa som vissa hävdar (Kim: min chef och hans fru var snåla, ja de var judar. Izabelle: jag hatar judar.) (obs: nej inte exakt citering därav inga citattecken).

Att jämföra KimIzz-gate med Kattis ruggit dåliga ordval som en gissning i fyllan på en charad. Mitt huvud kokar. Ordval vs åsikt. Stooor skillnad.

Nej, Katti ska vara kvar! Så länge hon inte visar några tecken på kränkande åsikter vill säga, det är som sagt en annan femma.

Sen så ÄR det intressant att Nardos inte fått några påföljder gällande hennes kränkningar gentemot personer inom npf. Men kan inte i detalj minnas på vilken nivå de kränkningarna låg nu så borde kanske egentligen ha hållit käft kring det.

Ja, ja. Nu är det natt. Natti natt!

Hon har själv adhd och add
2021-03-05, 01:30
Medlem
Chris100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
I början när BB kom, så va det fler kameror så man kunde följa deltagarna.
Och dessutom 2st DC kameror DC1 och DC2.
Det är typ 15-20 år sedan.

i BB2014NORSE kunde du få styra DC1 eller DC 2 i 30 min mot en avgift. Något som gjorde att det gick att opartiskt bevisa att framför allt Philip inte hade använt sexuellt tvång vid ett tillfälle, Dock vek sig produktionen för "proteststormen" i sociala medier (som med dagens mått mätt, inte ens var en vindpust) och Philip diskvalificerades.
Dessutom så lades det ut seriösa förfrågningar från produktionen om vad de olika kamerorna skulle koncentrera sig på, samt att det lottades ut 30-minuters slottar bland oss som hade tecknat abonnemang!
2021-03-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Vet någon vem det var som väckte Pedram så att han blev arg? Och hur?

Det var emelie eller Judith som tappade bestick i vasken. han flippade
2021-03-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon har själv adhd och add

Så hon har två motsättande diagnoser, intressant! (En diagnos med hyperaktivitet och en utan hyperaktivitet). Hade gärna träffat den som satte de diagnoserna!

Däremot så är det riktigt troligt att hon har adhd (alt. ptsd). Ger dock inget frikort att uttrycka sig kränkande till någon annan med samma svårigheter.

Nu: Natti natt på riktigt.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-05 kl. 01:45.
2021-03-05, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Någon i tråden sa att Peddot berättade att han inte kom ihåg sitt utbrott tidigare idag och att han bara såg svart. Katti var tydligen tvungen att återberätta vad som hade skett. Jag såg själv på DC i vardagsrummet så jag är inte säker om det är sant. Men Peddot ska UT oavsett om alla blattar på Instagram tänker rösta kvar honom.

Var Pedram full eller nykter under det utbrottet?
2021-03-05, 01:51
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Nykter. Ingen alkohol idag, tyvärr.
2021-03-05, 01:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Skit i språket. Vi förstår vad du menar 🙂

Katti växer för varje vecka.
Hon har blivit en av mina favoriter.
Så öppen, glad, snäll och omtänksam person.

Precis!
Jag vill även tillägga att hon verkar väldigt laidback och cool om jag får svänga mig med lite svengelska. Skrev just på ett annat forum att jag inte tror hon skulle nobba en joint om det råkade passera en.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nykter. Ingen alkohol idag, tyvärr.

Okej, obehagligt att det kan svartna till och med när han är nykter. Tänk om han får ett sådant utbrott på fyllan.
2021-03-05, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Har du aldrig fått det. Tänk en känsla. Har du haft det nån gång. Sen kan man se dom inne i huset. Och så är det så lätt och döma dom människorna. Tänk sig själv i den situationen
Gud va hemskt. Herre gus vilka hemska människor. Not är ju ni som sitter gäe och klandrar dom. Ni är problemetet. Men sen beror det va det är för åldrar här igentligen. Man ska fota dom nakna. Sätta ut privata delar vara för att man har fångat det. Är ju sjukt.
2021-03-05, 02:01
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Har du aldrig fått det. Tänk en känsla. Har du haft det nån gång. Sen kan man se dom inne i huset. Och så är det så lätt och döma dom människorna. Tänk sig själv i den situationen
Gud va hemskt. Herre gus vilka hemska människor. Not är ju ni som sitter gäe och klandrar dom. Ni är problemetet. Men sen beror det va det är för åldrar här igentligen. Man ska fota dom nakna. Sätta ut privata delar vara för att man har fångat det. Är ju sjukt.

Det är inte sjukt att gilla naket, det är sjukt att inte gilla naket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in